anonymmm Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag har inte blivit slagen, men det är en som har kastat en tennisboll drethårt i ansiktet på mig på skolan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår. sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!! jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så 2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag. lol.prova att lyssna på nån typ action-rock låt samtidigt som du läser det där inlägget. Redigerat 5 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår. sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!! jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så 2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag. http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/picard-no-facepalm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår. sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!! jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så 2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag. lol.prova att lyssna på nån typ action-rock låt samtidigt som du läser det där inlägget. Måste vara väldigt mycket känslor i det inlägget^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår. sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!! jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så 2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag. lol.prova att lyssna på nån typ action-rock låt samtidigt som du läser det där inlägget. Jag skulle rekommendera att titta på "I en annan del av Köping" samtidigt som man läser det där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår. sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!! jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så 2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag. lol. prova att lyssna på nån typ action-rock låt samtidigt som du läser det där inlägget. Jag skulle rekommendera att titta på "I en annan del av Köping" samtidigt som man läser det där ;) FYFAN VAD JAG SKRATTADE, j*vla FUCKING ROFLAMAO! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 den värsta vålden jag har varit med om i skolan är väll när ett sär körde på mig med nått rullator liknande fordon :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår. sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!! jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så 2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag. lol. prova att lyssna på nån typ action-rock låt samtidigt som du läser det där inlägget. Jag skulle rekommendera att titta på "I en annan del av Köping" samtidigt som man läser det där ;) FYFAN VAD JAG SKRATTADE, j*vla FUCKING ROFLAMAO! :D I'm sorry, men jag började garvflabba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår. sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!! jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så 2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag. http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/picard-no-facepalm.jpg Du dödar mig twister! @Krille97, du har blivit sönderslagen, du ligger blodig och när dom rör din pung så dampar du? Är det nyckeln till adrenalinet? Och va? Drog du bara, som inget har hänt? Jag tror dig inte alls.. BTT: Har blivit sönderdabbad ibland, men jag var chicken och fegade ur. Är dock inte sån längre ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 (redigerat) mmhm en gång så kom min polare å bara: kolla vilken lång åderpåle jag har!! Å ja bara: nej f*n min är längre!! Sen så bara drog han in sin långa lem å stoppade i röven på mig å ja sa typ: AJ! AJ! PAIN!!! då så kom mit vredes damp så jag tog fram en kniv och bara högg av han dasen!! :o:O men då så han han nån wierd skill så det växte ut en ny k*k!! Ja bah: w00t! w00T! men han bah å nu ska du få den i munnen!! så sa ja typ: NO! NO! aarrgggh gluurgh sen så var det över så va vi polare igen :) PS: allt det här hände mitt i korridoren nu överglänsde jag dig krille97!!!!!!ONEONEUTROPSTECKEN!! Redigerat 22 Oktober 2008 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 en i min klass(invandrare) kallar mig ständigt dumma saker när jag gör det mot honom så slår han mig(lärarna bryr sig inte då), slår jag tillbaka så skvallrar han till lärarna och dom ger mig skäll. Jag är längre än han och väger 5 kg mindre han är mest bara kort och kraftig, styrkemässigt vinner han mot mig(tror jag) men han är mest bara seg så han hinner ej göra så mycket, mot mig. Om jag skulle skapa slagsmål skulle jag säkert vinna pga han är så seg, men å andra sidan om jag vinner ser alla upp på mig, förlorar jag så slår massa andra ner honom dagen efter(alla nior hatar honom) är mest rädd för hans kompis som blir helt psyko om han blir förbannad han skallade en kille en gång. vad ska jag göra? är det okej att bara gå och slå ner honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 en i min klass(invandrare) kallar mig ständigt dumma saker när jag gör det mot honom så slår han mig(lärarna bryr sig inte då), slår jag tillbaka så skvallrar han till lärarna och dom ger mig skäll. Jag är längre än han och väger 5 kg mindre han är mest bara kort och kraftig, styrkemässigt vinner han mot mig(tror jag) men han är mest bara seg så han hinner ej göra så mycket, mot mig. Om jag skulle skapa slagsmål skulle jag säkert vinna pga han är så seg, men å andra sidan om jag vinner ser alla upp på mig, förlorar jag så slår massa andra ner honom dagen efter(alla nior hatar honom) är mest rädd för hans kompis som blir helt psyko om han blir förbannad han skallade en kille en gång. vad ska jag göra? är det okej att bara gå och slå ner honom? Stäm skolan. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.