Scarlet Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Kan typ bara en ända bra rap låt eftersom att jag inte lyssnar på rap. D12 - The Rap Game ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Big Pun-Bewere är ochså bra. R.I.P. to Tupac,Eazy-E,Big Pun,Jam Master Jay och The Notorius BIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Kan inte så mycket hip hop eller rap, men om man nu måste välja: When I'm gone - Eminem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Just D - Juligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag får huvudvärk av rapp å sånt skit, hårdrock är ett måste xD. Men Mange smidth-Jag talar ut. Duger. Jag får huvud värk av dej.Själv väljer jag väl nån snoop dogg låt som funkar bra att C-walka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.