PotatoHead Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Okej. Det var ju bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag gillar shooter och simulator spel. TPS eller FPS spelar ingen roll riktigt men jag tycker att FPS spel är roligare. Jag vill helst ha något spel som räcker länge och som man är väldigt "fri" i tex. som i GTA spelen,eller i Assassin´s creed som kommer i september. ----------------------------------------------------- Jag har: -Gears of War -Call of Duty 3 -PerfectDarkZero -GuitarHero2 -PGR3 -G.R.A.W. -Dead or Alive4 och jag tycker alla är jätteroliga förutom DoA4 som är lite för enformigt för mig. :P Vi har ju samma spel smak må jag säga. Skulle valt Lost Planet eller Saints Row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Köp inte Vegas om du inte har Live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Saintns row! min bror har det,det ar fett kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Har det släppts? Står 27:e juni på GameReactor's hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 27 juni 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Men det är Releasedatumet till Ps3 tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.