Emjol Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 (redigerat) Vilka är den bästa och sämsta låten som dom har gjort can´t stop och turn it again men o ckså tissue scar Redigerat 1 Juni 2007 av Emjol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Den bästa är nog Otherside iallafall! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Två av dom bästa är : Snow (hey oh) och Dani California. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Me and my Friends och Charlie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Vilka är den bästa och sämsta låten som dom har gjort can´t stop och turn it again men o ckså tissue scar scartissue heter låten, dom har gjort många skitl åtar iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Other side är grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 bäst:hump de bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Scar Tissue är skön. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Dani California, Scar Tissue, By the Way och Californication är dom bästa RHCP-låtarna av dom jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar_hero Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 (redigerat) Parallel Universe är den bästa de gjort, tycker jag. Sämst är nog den där låten från Stadium Arcadium.. She's only 18, har jag för mig att den hette. Såg dom i Globen förra året, ganska cool konsert. :) Redigerat 19 Juni 2007 av Buckethead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 De bästa: Under the bridge, Can't stop, Snow m.fl. Den sämsta: Emit remmus. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Scar Tissue, The Zephyr Song, Under The Bridge, Californication, Snow, Dani California, Hump De Bump är några av de bästa..Den sämsta de gjort är ...jag vet inte!Dom har typ inte gjort nån dålig låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.