Spelforum Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag behöver ett program som kan spela in ljud..inte filmnings program som fraps eller nåt sånt..bara att den spelar in ljud som jag kan senare lägga till i filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Sound Forge, Soundbooth, Audacity, Cubase, Kristal, Wavepad är några få... http://www.google.se/search?hl=sv&q=free+s...cording+program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 om du har xp star t--> alla program--> tillbehör-->underhållnig-->ljudinspelaren sen klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 OBS Ljudinspelarens kvalite är inte så bra :/ Rekommenderar Audacity, som nico sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Ja, Audacity är faktiskt väldigt bra för att vara gratisprogram. Jag brukar typ bara använda Audacity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 TotalRecorder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.