Snake Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Sant det med Ed Gein, han hade även gjort flera masker, trummskin, mattor och sånt av människohud vilket också någorlunda refereras i filmen (Leatherfaces mask), vet dock inte vilken figur jag tycket är läskigast personligen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jag har aldrig sett en skräckfilm, vill inte se en och kommer inte se en (jag kan INTE se på film utan THX) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Alla slags clowner, och flickor så som i One Missed Call och The Ring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 clown kan vara läskiga. t.ex IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 clown kan vara läskiga. t.ex IT Sannerligen, dom kan vara läskiga. Han heter för övrigt clownen Pennywise, från, som sagt, Stephen Kings bra bok. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Alla skräckfilmer är läskiga och alla skräckfigurer är läskiga... Jag hatar allt sånt. Blod tål jag (gillar till och med) men onödig tortyr därr de sågar av benen, eller bara skalar av huden är skitläskigt... Jag vill aldrig mer se en skräckfilm, men det kommer nog inte hålla... (HJÄLP!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Har inte sett så många skräck fimer men Freddy Kruger och Chucky är väl inte så jätte trevliga kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 clown kan vara läskiga. t.ex IT aha jag trode att clownen heter IT men det var licksom typ 10 år sen man såg den men det är en fin berättelse om en kannibal/psyko clown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Säger bara Sponge Bob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Säger bara Sponge Bob. Hemska tanke lille pojk. Tänk inte på sådana läbbiga figurer, tänk på något snällare. Tänk på Exoristen, det är snälla saker lille pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 (redigerat) Säger bara Sponge Bob. han får väll vara rädd för vad han vill t.ex. min kompis som är typ 13 är rädd för kräft månen Redigerat 30 Juni 2007 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Alla skräckfilmer är läskiga och alla skräckfigurer är läskiga... Jag hatar allt sånt. Blod tål jag (gillar till och med) men onödig tortyr därr de sågar av benen, eller bara skalar av huden är skitläskigt... Jag vill aldrig mer se en skräckfilm, men det kommer nog inte hålla... (HJÄLP!) Typ som Saw 3 eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.