ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Hur klår man egentligen Cletus och vilka/vilket vapen ska man använda mot honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Helst ska du ha Real Mega Buster, men i brist på den kan du ta några SMG:s eller pistoler eller något. Det går också, om du är höglevelad, att gå in med t.ex. Small Chainsaw och hugga honom över disken när han laddar om eller dricker vin(som han får mer liv av, för övrigt). Skjuter du är det lättast att ha en dörr öppen och stå bakom den andra och pricka honom. Annars är dom där trekantiga reklamställen rätt hållbara för hans skott om du positionerar dig rätt.;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 (redigerat) Ja, jag brukar ta skydd bakom de, men jag hinner aldrig gå fram och skada honom för jag blir alltid skjuten. Fast jag testar med SMG, är i Lv.50 så det borde funka. Ps. Hur får man Real Mega Buster? Redigerat 1 Juni 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 (redigerat) för att få real mega bluster: döda 53 594 under en 72h mode [EDIT]: stavfel Redigerat 1 Juni 2007 av SFrisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Ojdå, mitt rekord är väl ca 12.000. Antar att man m¨ste köra runt i Maintenance Tunnel hela tiden för att komma upp i så höga siffror. Men hur länge räcker Mega Buster då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Ojdå, mitt rekord är väl ca 12.000. Antar att man m¨ste köra runt i Maintenance Tunnel hela tiden för att komma upp i så höga siffror. Men hur länge räcker Mega Buster då? Har för mig att den har 300 skott. Den är väldigt kraftfull och när du skjutit slut på den kan du bara hämta en ny i Security Room. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Jag brukar bara vänta tills han ska ladda så hoppar jag överbardisken och tar sniper vapnet och låter honom kasta iväg mig tillbaka så skjuter jag honom i skallen tills han dör. Väldigt kul också hur han låter när han är slut, haha Damn mister... go on now och lemme go istället för let me go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Hur länge håller ett spel som Dead Rising? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 lääänge, typ som Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Det har ju gått ner såpass mycket i pris att det lätt är mer än köpvärt just nu, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 ja nypris var väl runt 600 och et var lite för dyrt. nu tycker jag man helt klart bör köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Vad kan det gå på, halva, 300 spänn för ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.