Hoppa till innehåll

Dead Rising


ajar
 Dela

Rekommendera inlägg

Helst ska du ha Real Mega Buster, men i brist på den

kan du ta några SMG:s eller pistoler eller något.

Det går också, om du är höglevelad, att gå in med t.ex.

Small Chainsaw och hugga honom över disken när han laddar om eller dricker vin(som han får mer liv av, för övrigt).

Skjuter du är det lättast att ha en dörr öppen och stå bakom den andra och pricka honom. Annars är dom där trekantiga reklamställen rätt hållbara för hans skott om du positionerar dig rätt.;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ja, jag brukar ta skydd bakom de, men jag hinner aldrig gå fram och skada honom för jag blir alltid skjuten. Fast jag testar med SMG, är i Lv.50 så det borde funka.

 

Ps. Hur får man Real Mega Buster?

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ojdå, mitt rekord är väl ca 12.000. Antar att man m¨ste köra runt i Maintenance Tunnel hela tiden för att komma upp i så höga siffror. Men hur länge räcker Mega Buster då?

 

Har för mig att den har 300 skott. Den är väldigt kraftfull och

när du skjutit slut på den kan du bara hämta en ny i Security Room.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Jag brukar bara vänta tills han ska ladda så hoppar jag överbardisken och tar sniper vapnet

och låter honom kasta iväg mig tillbaka så skjuter jag honom i skallen tills han dör.

Väldigt kul också hur han låter när han är slut, haha Damn mister... go on now och lemme go istället för let me go!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...