Eldir Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Någon som vet om något singstar eller liknade kommer till xbox360 :visslar: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Nej, det kommer bara till Playstation 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Tror att det kommer komma nått liknande spel som Singstar till Xbox 360, kanske kommer det heta Starsing ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Okej. Hoppas det kommer :D Redigerat 3 Juni 2007 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Jag trodde det fanns för alla konsoller, nu blir jag besviken. Men jag hoppas att det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Har svårt att tro att det inte kommer nått liknande till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicko_94 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Guitar Hero kom ju till 360! Fasst det var ju ett roligt spel det också.... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 jag fattar inte.. starsing. Passar ju inte ihop nått :S. Men jag har för mej att ps gjorde ett kontrakt med singstarteamet att dom bara skulle sälja de till ps :S. Det var nå liknadnde eller nå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Jag skojja bara med namnet starsing och jag tror inte att dem som har gjort Singstar kommer göra ett spel till 360 men att det kommer nått annat företag som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.