MursCruento Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 nej usch =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Har häng oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag har alltid häng, förutom på badbyxorna då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag skulle aldrig ha häng! Jag spelar fotboll typ hela tiden på rasterna i skolan och hemma. Vem vill gå med släpande byxor i marken när man spelar fotboll? Dessutom är det jättefult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag har häng oftast. Fast ibland orkar jag stoppa på mig ett bälte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag skulle aldrig ha häng! Jag spelar fotboll typ hela tiden på rasterna i skolan och hemma. Vem vill gå med släpande byxor i marken när man spelar fotboll? Dessutom är det jättefult. Man behöver inte ha så mycket häng så dom släpar i marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Grejen är ju att det är skönt det är ju därför man har det...Skönt att inte kunna springa utan att vara tvungen att hålla i byxorna med händerna? Hört talas om skärp? Då sitter de där man vill och man slipper dra upp dem allt för ofta ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 (redigerat) För er some inte gillar häng, måste ni komma med löjliga kommentarer? "Varför ha på sig något obekvämt"? Vem har sagt att det är obekvämt, tvärtom, jag tycker att det är skönt och har själv häng, men inte så att kalsongerna syns. Redigerat 3 November 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Precis man har en tröja som döljer kalsongerna är inte allt för snyggt att visa hela arslet men som Fusion säger så är det skönt och det är framförallt därför man har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Grejen är ju att det är skönt det är ju därför man har det...Skönt att inte kunna springa utan att vara tvungen att hålla i byxorna med händerna? Det du tänker på e ju wannabee gangsta' häng :P Man har ju lite lagom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Sånna dära byxor som rappare brukar ha ser hängiga ut bara. Men de är inte så jobbiga som man tror =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Ja, jag har lagom som också är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.