Simple Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 White Noise 1 och 2, jag säger bara "nära-döden upplevelse". Bättre skräckfilmer har jag aldrig sett, det är så en riktig skräckfilm ska vara ^^ 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Kollade just på "hot chick" inget extremt men sevärd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Superman returns Ganska bra får 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 I am legend. trökig, och använde sig inte ens av slutet som står i boken:( den får 1/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 The rock: 5/5 mycket sevärd!! (9/10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Ghost Rider: 3/5. Väldigt snyggt gjord och bra action, men resten var mindre bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) I am Legend Ganska bra enligt mig. Jag gillar såna filmer. Men den var lite lam. För jag tyckte inte att man fick se så mycket av vad han gjorde när det var ljust ute... På något vis tycker jag att han var där själv för kort tid... Ojdå, glömde religionslektionen :P Passion of Jesus (eller något sånt hette den) Jag tyckte den var lite blodig :D Redigerat 19 Januari 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Creep. Det är en engelsk skräckfilm så jag förväntade mig inte så mycket av den men den var rätt bra. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Creep. Det är en engelsk skräckfilm så jag förväntade mig inte så mycket av den men den var rätt bra. 4/5 Samma här ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Starship troopers Ett ord bara : OTROLIGT!!! 5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Family Guy:Blue Harvest 4/5 Jag vet inte om man kan kalla det för en film(45 min) men bra och rolig var den i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 I Am Legend 9/10 Ganska bra, men trodde den skulle vara bättre. Efter den så såg jag Morgan Påhlsson: Världsreporter Den får också 10/10, den va skitbra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.