ixam Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) Hej! Jag söker efter några bra spelare som man kan köpa på fifa 07. Kan ni ge mig några förslag? :) Redigerat 2 Juni 2007 av ixam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Beror på budgeten.. satsa på Messi Robben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) Beror på budgeten.. satsa på Messi Robben Har ganska bra budget...har råd med en av de HALLÅ KAN NI SKRIVA!! Redigerat 5 Juni 2007 av ixam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Men herregud, kolla bara transferlistan.. Hur jäkla lätt som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Men asså vika man ska satsa på.....jag vill inte köpa en ung spelare som det inte blir nåt av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Men asså vika man ska satsa på.....jag vill inte köpa en ung spelare som det inte blir nåt av I Transferlistan ser du allt intressant som ålder, ranking osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fifamonen94 Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Några bra spelare: Gordon Alves Terry Ramos Clichy Ronaldo Gerrard Silva Nasri Klose Santa Cruz Boruc Sagna Dellas Montiel Vicente Van Persie Henry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg