Hoppa till innehåll

Moneymaker.


Crys
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Rekommenderar INTE elemental plateau, åtminstone på min server så finns det ca 20 pers där dygnet runt.

 

På min server burkar det vara typ 5 åt gången där.

 

Rekommanderas det då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rekommenderar INTE elemental plateau, åtminstone på min server så finns det ca 20 pers där dygnet runt.

 

Nej. Du kommer att slösa bort tid och kunna döda yterst få mobs.

Dra Blade's edge mountain. Där finns det fire elementals som droppar mote of fire.

Kan komma med cords lite senare :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ELEMENTAL PLATEU I NAGRAND NOOBLETS!!! , där finns de bara 70-72 fire , air , earth , water , elementals ... man måste ha flying mount att komma upp dit , dom droppar ca 1-2 st varannan kill

 

kolla på www.wowhead.com

 

sen skriv sword sen gå iin på nått bra se var de droppar gjorde ja fick epic flying mount på ett kick

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så är min största inkomst Daily Quests, får bra rep med Skyguard och Ogri'la (snart exalted med Skyguard, kommer få min nether ray nästan samtidigt som epic flying skill) och mycket pengar, droppas även värdefulla saker som Depleted items i Ogri'la (saker som du kan stoppa 50 Apexis Shards i för att skapa kraftfulla rare/epic items, Depleted Badge som skapar den bästa druid tank trinketen, är värd 1200g på min server). =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så är min största inkomst Daily Quests, får bra rep med Skyguard och Ogri'la (snart exalted med Skyguard, kommer få min nether ray nästan samtidigt som epic flying skill) och mycket pengar, droppas även värdefulla saker som Depleted items i Ogri'la (saker som du kan stoppa 50 Apexis Shards i för att skapa kraftfulla rare/epic items, Depleted Badge som skapar den bästa druid tank trinketen, är värd 1200g på min server). =)

 

Okej , ungefär hur mycket guld får man av varje daily quest på level 70 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så är min största inkomst Daily Quests, får bra rep med Skyguard och Ogri'la (snart exalted med Skyguard, kommer få min nether ray nästan samtidigt som epic flying skill) och mycket pengar, droppas även värdefulla saker som Depleted items i Ogri'la (saker som du kan stoppa 50 Apexis Shards i för att skapa kraftfulla rare/epic items, Depleted Badge som skapar den bästa druid tank trinketen, är värd 1200g på min server). =)

 

Jag får 11 av sha'tari i skettis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...