Hoppa till innehåll

Åldersgräns I Gta-forumet?


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

Folk som säger att det är dött kan ha fel. Det kommer att bli mycket mycket mer aktivt då GTA: IV släpps. Leker även med tanken att två GTA-forum skulle vara bra, eller ett med 13+. Det har inte bara med hur spelet i sig är. Tittar ni på Gtasajtens GTA-forum funkar det helt annorlunda än Fuskas. Ålderskillnaden.

 

Varför det är bara ett forum??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har snackat med admin, och det blir ingen åldersgräns.

Men det kommer en rekommendation vilket skulle innebära att man kommer få posta en del andra grejor tror jag.

 

Kom att tänka på en sak. Varför skriver inte admin det här så alla vet det? Någon form av lösning måste vi hitta i allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Det finns folk  her som har fott tillotelse att fa spela gta for sina foreldrar!

Dom kanske skulle behova hjelp!

Dom har ju jalla fall fott tilll[telse av sn mamma  eller pappa!

OBS min data ar pa Engelska sa kan inte stava!

 

Alt + Shift fixar saken. ;) Är du osäker vilken det är så kan du såklart klicka på länken.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...d-left_keys.jpg

 

Förlåt för att jag gick off-topic, ville bara hjälpa.

 

Back to topic nu.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Man får tydligen inte svar av admin här heller. Förstår inte att Fuska sätts under kategorin ''Sveriges största och bästa spel forum?!'' då hela forumet är en enda kaos. Forum som kräver ett speciellt spam-forum talar för sig själv.

 

Någon mod får gärna låsa tråden på min begäran eftersom den aldrig kommer leda någon vart.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ska vi inte sätta åldergräna på PC forumet också? småbarnen kan ju läsa en guide om hur man förstör sin dator för 30.000! -_- seriöst inga åldergränser

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är jag helt ensam om att tycka att det borde sättas en lämplig åldersgräns på GTA-forumet? Fuska är en av de forum som följer reglerna till hundra procent, oavsett situation. Ett exempel på det är då jag personligen skulle vsa en bild på Hot Coffee-modden och jag drog på mig en varning för att ha postat en bild som är sexuelltanspelande - Med andra ord innehållet av ett spel.

 

Jag förstår att det finns folk som är unga här och att det inte respekteras att sådant matrial postas även om det bara kommer från ett spel. Ska man då ta hänsyn till detta?

 

 

"Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag."

 

Är det passande för minderåriga att

Posta bilder/filmer från spel där man torterar människor? Syftar på Postal. Tydligen är det inget problem med den saken. Att forumet uppmanar till GTA är det heller inget fel på. Varför? Uppenbarligen därför att dagens samhälle är så matade med våld att vi inte lägger märke till det. Det var en bra inverstering att skaffa ett +15 forum för att äldre skall få större andrum i forumet. Dock känns det fortfarande trångt.. Jag tycker att vi borde sätta åldersgräns på GTA-forumet. Det är ett spel för äldre. Matrial för äldre. Enligt mitt tycke funkar heller inte GTA-forumet korrekt. Spam, bumpning av trådar inträffar hela tiden. Hur folk än vänder och vrider på det så är majoriteten av alla i de yngre åldrarna som skapar detta. Jag klandrar ingen jag lägger fram faktan som den är. Att man måste ta ansvar för matrialet från spelet som man lägger fram är helt fel.

 

Spam och dyl. inträffar hela tiden. Det är användarna som får ta sin roll som moderator och anmäla inlägg. Fel. Snälla, skaffa en lämplig åldersgräns för GTA-forumet och ta hänsyn till det som postas där. Gör man inte det behöver man inte ha ett GTA-forum eftersom att allt innehåll om spelet inte får postas.

 

Någon lösning till ett fridfullare GTA-forum bör finnas. En åldersgräns, upplösta och icke allt för strikta regler inom innehållet eller moderatorer som vakar. Jag hoppas fler bidrar till att skriva sina exakta åsikter och lösningar.

 

Jag vet inte hur det är där ni bor, men där jag bor så spelar bara typ 10 åringar GTA, så jag fattar inte varför det ska finnas en gräns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är jag helt ensam om att tycka att det borde sättas en lämplig åldersgräns på GTA-forumet? Fuska är en av de forum som följer reglerna till hundra procent, oavsett situation. Ett exempel på det är då jag personligen skulle vsa en bild på Hot Coffee-modden och jag drog på mig en varning för att ha postat en bild som är sexuelltanspelande - Med andra ord innehållet av ett spel.

 

Jag förstår att det finns folk som är unga här och att det inte respekteras att sådant matrial postas även om det bara kommer från ett spel. Ska man då ta hänsyn till detta?

 

 

"Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag."

 

Är det passande för minderåriga att

Posta bilder/filmer från spel där man torterar människor? Syftar på Postal. Tydligen är det inget problem med den saken. Att forumet uppmanar till GTA är det heller inget fel på. Varför? Uppenbarligen därför att dagens samhälle är så matade med våld att vi inte lägger märke till det. Det var en bra inverstering att skaffa ett +15 forum för att äldre skall få större andrum i forumet. Dock känns det fortfarande trångt.. Jag tycker att vi borde sätta åldersgräns på GTA-forumet. Det är ett spel för äldre. Matrial för äldre. Enligt mitt tycke funkar heller inte GTA-forumet korrekt. Spam, bumpning av trådar inträffar hela tiden. Hur folk än vänder och vrider på det så är majoriteten av alla i de yngre åldrarna som skapar detta. Jag klandrar ingen jag lägger fram faktan som den är. Att man måste ta ansvar för matrialet från spelet som man lägger fram är helt fel.

 

Spam och dyl. inträffar hela tiden. Det är användarna som får ta sin roll som moderator och anmäla inlägg. Fel. Snälla, skaffa en lämplig åldersgräns för GTA-forumet och ta hänsyn till det som postas där. Gör man inte det behöver man inte ha ett GTA-forum eftersom att allt innehåll om spelet inte får postas.

 

Någon lösning till ett fridfullare GTA-forum bör finnas. En åldersgräns, upplösta och icke allt för strikta regler inom innehållet eller moderatorer som vakar. Jag hoppas fler bidrar till att skriva sina exakta åsikter och lösningar.

 

Samma sak där jag bor. Har spelat GTA sen jag var cirka 7 år. Ett plus är att en åldergräns skulle göra så att det faktiskt går att läsa vad folk skriver, man slipper spam, dumma kommentarer, inlägg utan mening, bumpning av trådar etc. Hur som helst är det inte för mitt bästa eftersom jag alltid tar Fuska i andra hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får tydligen inte svar av admin här heller. Förstår inte att Fuska sätts under kategorin ''Sveriges största och bästa spel forum?!'' då hela forumet är en enda kaos. Forum som kräver ett speciellt spam-forum talar för sig själv.

 

Någon mod får gärna låsa tråden på min begäran eftersom den aldrig kommer leda någon vart.

 

Håller med dig totalt, jag har varit på fuska för länge sen då allt var väldigt trevligt och bra stämning, nu är det massa snorungar som chillar runt och tror dom är nåt, Jag lämnade fuska på grund av att det gick ur spår.

 

Angående GTA så är det 18+ gräns på det, det var en tid när företagen blev bannade för att göra ett nytt GTA för att så många minderåriga spelade det, och sen tog efter det i verkligheten. Men varför bry sig om vad andra tycker? bara känna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...