Gäst Sladdis Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Extreme Power Metal, Metal, Death Metal, Rock, Hårdrock, Punk de uppskattar jag nog mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Kan även slinka ner nån Elvis låt, ex Houndog, den är schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Rock, Hip-Hop, Rap & Metal! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Blir väll mest melodeath och power metal, men kan lyssna på dom flesta metal stilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 allätare dock kan det mesta kopplas till rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Vanlig rock går ann. Lugn rock, funk rock, lite punk och sånt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Allt som ligger mellan 80-90s är så j*vla bäst. Allt från rock till rap. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 hårdrock/rock 70% av vad jag lyssnar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Death Metal och Gammal rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Hip hop, R'n'B, Trance, Psytrance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Rock, punk...... jaa, det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Det finns ingen bästa musikstil för mig. Jag lyssnar på allt från Lars Winnerbäck, Simple Plan och Kelly Clarkson, till Ebba Grön, Mindless Self Indulgence, Timbuktu och The Beatles. Den gemensamma nämnaren skulle i så fall vara att det mesta jag lyssnar på är rock. Men rocken i sig är ju också väldigt bred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.