Slasktratt Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag behöver hjälp där när man ska rädda Ly (tror jag att hon heter) så säger hon"Destroy The Machine" Hur gör man det? Jag har hittat maskinen och skjuter ut sånna bomber typ.. HEELLLLPPP 20 päong till den som hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 du ska kasta upp tunnan i luften sen hoppar du tror jag det var och sen gåpr du fram så skjuter den mer så gör du om det och sen kastar du lådan på dom här x:en ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det är lätt! Det står när du är vid luckan där som alla tunnor är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag fattar inte, ska man kasta upp tunnan i luften sen hoppa över bomben. Fånga tunnan o sen kasta den på plåstren? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 När bomben kommer emot dig så kastar du upp tunnan och du skjuter sönder bomben. Sen så forsätter du men du ska ha tunnan med dig! Sen så kastar du på en av plåstren och när du är klar ja då får du se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Kan man fånga tunnan efter man har kastat upp den med A, då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jadå men du måste stå kvar där du är så kommer den ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Tack :D Du ska få 20 poäng :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 tackar! Hoppas du klarar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Är fast i den där labyrint-banan där man ska hitta boss nr 2. Kommer till den där skojiga ritten på granaten som tror den är en häst, men sen kommer jag bara tillbaka till början igen. Hur gör jag? Sen har spelet fått för sig att det vill hoppa ur efter tretti min, så man hinner inte mycket innan allt är sabbat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har fastnat igen, när man har räddat den där dinosaurien som säger att man kan rida på han så när jag hoppar upp på honom så ramlar man bara i vattnet och dör. Hur ska man göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 :) du ska skjuta magibollar mot han så tar du tag i honom och åker som på vattenskidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.