Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Bloody Roar Aggresive inlines (tar 57 blocks) Jag vill ju ha Blody Roar :) lol 57 block :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vad handlar pikmin om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 man e en kille som har störtat sitt rymdskepp.sen hittar man pikmin då.så hjälper dem han att hitta alla sina delar av rymdskeppet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vad handlar pikmin om? man har smp cp liknande varelser med blommor på huvudet och ska hitta bitar till et rymd skepp,.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag vill ju ha Blody Roar lol 57 block köp inte det jag klarade det på Väldigt kort tid man tröttnar efter typ en arcade mode men det är ganska bra om man vill spöa sina kompisar för man gör super ataken som de inte vet hur man gör :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jo men det är ju trevligt! tror du dom vill spela om man vinner hela tiden? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jo men det är ju trevligt! tror du dom vill spela om man vinner hela tiden? :huh: Själv hade jag sagt hur man gjorde den.. Dels för att inte få dom känna sig utanför och dels för dom är faktiskt sina polare! Man måste vara rädda om dom man har! Tillsisst har man inga.. Fasst man för spöa dom lite för att visa vem som är boss, sen kan man berätta det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 HEHE jag struntade i att säga hur man gjorde den på en hel sommar van väl 150 matcher av 150 :D dom var inte så bra haha men man kan ju säga specialaren men den är jobbig om man inte är van vid en gamecubekontroll men nu åter till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 super monkey ball spelen och pikmin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 ingen tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 JAG HATAR BIONICLE,Önska att jag aldrig hade spelat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jo men det är ju trevligt! tror du dom vill spela om man vinner hela tiden? :huh: Sluta säga trevligt!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg