Gäst Link^ Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 super monkey ball e väl kul det tyckte du ju förut orson.Och föresten du har väl inte spelat worms blast eller har du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Jag har spelat det i en affär! Jag hatar super monkey ball! Redigerat 7 April 2004 av orson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 men asså har du spelat worms blast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 warcraft2 finalfantasy 9 (för att dett är så j*vla kul och jag låna det bara) och super mario sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 pikman e det sämsta nånsin och jag ser inte fram immot pokemon channel heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 1. die hard vendetta suger hårt 2. lego racer töntigt spel ingen handling eller sånt 3. fifa spelen alla lika torra och tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 1.Sword of Mana 2.Golden Sun 2 3.A link to the past Alla dom spelen har son-goten_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) 1.Sword of Mana 2.Golden Sun 2 3.A link to the past alla spelen älskar jag tur för dig då att du alldrig spelade dom=( :angry: :angry: så då kan du tyvär inte skriva här=( och förresten dom är advance spel och inte gc spel <_< <_< Redigerat 12 April 2004 av son-goten master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 2 jätte gamla spel (som e med i spec. cd:en på tww) och Hulken !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Musse och den magiska spegeln o inga mer. och turok e ju visst bra det e ju as kul på en bana när man hoppar upp och trycker påen knapp i multiplayer mode för då kommer det raptorer och käkar dom och själv ser man bara på HiHiHiHi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg