Lander Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Har game & watch men det är kanske vanlig... Ett annat spel jag har är zelda i ett miniformat tror spelet heter PocketZelda eller något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Game and Watch är väldit vanligt bland samlare, dock är det ingen konsol. Det är en spelserie. Men den är svindyr hos retrobutiker. Donkey Kong för 700 kronor utan kartong och manual?? WTF! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Det är Donkey Kong jag har på game & watch, dock har jag inte spelat på den så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag har också Donkey Kong på Game & Watch. Vilket sammanträffande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 I has teh parachute, grymt spel, rätt lätt dock:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 jag har en disney-konsoll som ser ut som en laptop som man kopplar till TVn & ritar med en penna, någon som vet vad detta heter? har ej möjlighet att ta kort för den är på mina kusiners sommarstuga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vet inte om det är så ovanligt llr ränas men jag har 2 nes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Nej inte efter att farsan sålde min och brorsans saker... Saturn är det enda jag har kvar, Playstation och Nintendo 8-bitars gav vi till min polare som tänkte fråga sin farfar om han kunde laga det åt honom. 64 sålde jag in på Game för 5 år sedan ungefär =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Saturn är det enda jag har kvar En sån har jag också :D Nu orkar jag inte räkna vilka som är udda och normala, så jag sägar alla konsoller jag har: Atari 2600 Nes Snes N64 Game Cube Sega Mega Drive Sega Mega Drive 2 Sega Mega Drive 2 Mega CD 2 Sega Saturn Sega Dreamcast Sony Playstation Sony Playstation 2 Game Boy Game Boy Color Game Boy Advance Nintendo DS R-Zone Game.com Gizmondo Det var nog alla. Rätt så bra om jag får säga det själv. Har också en Atari ST 1040 dator och ska nog bjuda hem en Famicom idag eftersom min Power Glove inte passar i min Nes så jag behöver en Japan konsoll. Redigerat 2 December 2007 av nissling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Saturn är det enda jag har kvar En sån har jag också :D Nu orkar jag inte räkna vilka som är udda och normala, så jag sägar alla konsoller jag har: Atari 2600 Nes Snes N64 Game Cube Sega Mega Drive Sega Mega Drive 2 Sega Mega Drive 2 Mega CD 2 Sega Saturn Sega Dreamcast Sony Playstation Sony Playstation 2 Game Boy Game Boy Color Game Boy Advance Nintendo DS R-Zone Game.com Gizmondo Det var nog alla. Rätt så bra om jag får säga det själv. Har också en Atari ST 1040 dator och ska nog bjuda hem en Famicom idag eftersom min Power Glove inte passar i min Nes så jag behöver en Japan konsoll. gizmond ska man inte ha den blev kk sen hur j*vla gammal tv kan du ha ;) atari konsollerna maste man ha typ en 30 ar gammal tv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 RG 2.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Sega Saturn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg