Hoppa till innehåll

Äger Ni Någon Udda Spelkonol?


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag undrar om det finns någon som har en riktigt ovanlig spelkonsol som någon på sajten har, som typ Virtual Boy, Game.com, Gizmondo, R-Zone eller liknande?

 

Jag har en Gizmondo och ska skaffa en Game.com i höst.

Jag har supernintendo, vet inte om de e så vanligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag undrar om det finns någon som har en riktigt ovanlig spelkonsol som någon på sajten har, som typ Virtual Boy, Game.com, Gizmondo, R-Zone eller liknande?

 

Jag har en Gizmondo och ska skaffa en Game.com i höst.

Jag har supernintendo, vet inte om de e så vanligt?

 

ovanligt? HA

SNES såldes i typ 50 miljopner exemplar och då är den knappast ovanlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade tänkt att skaffa mej en sån här udda och gammal konsoll.Nått tips på vilken?Vilken tycker ni jag ska köpa av

R-Zone,Game.com eller Gizmondo?var köpte du Game.com?hittar et typ inte nånstans till salu på nätet!

Redigerat av HoppeGosse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hade tänkt att skaffa mej en sån här udda och gammal konsoll.Nått tips på vilken?Vilken tycker ni jag ska köpa av

R-Zone,Game.com eller Gizmondo?var köpte du Game.com?hittar et typ inte nånstans till salu på nätet!

Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera.

Ojo, jag har en jädra massa spel på min Gizmondo. Bara å ladda ner lite ROMs. På ett 1 Gb SD kort kan du ha över 500 Mega Drive spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera.

Ojo, jag har en jädra massa spel på min Gizmondo. Bara å ladda ner lite ROMs. På ett 1 Gb SD kort kan du ha över 500 Mega Drive spel.

 

Jo, det är ju sant. Inte så insatt i gizmondo. :3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...