Gäst Keylogger Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 har ett saturn och hade en amiga 500 :/ jefligt synd att jag sålde den har dock ett nes med Orginalkartong använt tre gånger slå det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 min kompis köpte ett oöppnat nes så det är inte så coolt -.- game&watch är inte helt vanlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Jag känner en som har super nintendo ,det är väl ganska ovanligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Keylogger: Amiga är bra! Samma sak med Saturn :D En Nes med orginalkartong som bara är använd 3 gånger är faktiskt ganska unikt. Garderobspapa: Om han öppnade den lär han ju vara en riktig idiot. En oöppnad Nes är en sån höd raritet så man inte ens kan beräkna värdet. Game & Watch är rätt så vanlig. HETMonkey: Nja, Snes har sålts i 60 miljoner exemplar medans Playstation 1 har sålts i 102 miljoner exemplar. Men det är ju inte varje människa i skolan man möter som har en Snes. Hade två förut. Först lånade jag en av pappas jobbarkompisar. Sedan köpte jag en egen. Tre dagar efter att jag köpt en egen sa han att jag fick hans. Men en i klassen köpte den ena av mig så fick jag 500 kronor för den. För dom pengarna köpte jag en CD-i 450. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Men en i klassen köpte den ena av mig så fick jag 500 kronor för den. För dom pengarna köpte jag en CD-i 450.OMFG :blink: CD-i allvarligt, vilka spel har du? mario hotel? wand of gamelon? Faces Of evil? Zeldas adventure? plz berätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Tog en bild på det hela. http://i69.photobucket.com/albums/i74/nissling/IMG_0045.jpg Dock är inget till salu och saknar Videomodul. Men den används bara till vissa spel och till Video CD-filmerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 En Amiga :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Det ovanligaste jag har är nog en Commodore 64, fast den är ju inte så ovanlig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Vic-20 är inte så speciellt ovanlig och inte sllsynt. Du får väl 150 för den på tradden skulle jag gissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Gameboy pocket fast den är ju ingen konsoll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Gameboy pocket fast den är ju ingen konsoll :PJo, och den är inte särskilt ovanlig heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Köpte mig en 3Do och ska sälja Dreamcasten med ca 25 spel för 1000 kronor åt en kille i skolan. Är mest intresserad av FMVspelen. Ni vet, dom där som t.ex. Night Trap, Double Switch, Fahrenheit, Corpse Killer mm. Har spelat 32X-versionerna av Night Trap samt Corpse Killer, Sega CD-versioerna av Ground Zero Texas, Double Switch (laggade ihjäl på introt) och Corpse Killer. Har beställt supreme Warrior till 3Do'n också så vi får se om jag gillar det. Lägtar mest efter Saturn-versionerna av Corpse Killer och Double Switch samt Sega CD-versionen av Sewer Shark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg