elin1101 Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag undrar om det finns någon som har en riktigt ovanlig spelkonsol som någon på sajten har, som typ Virtual Boy, Game.com, Gizmondo, R-Zone eller liknande? Jag har en Gizmondo och ska skaffa en Game.com i höst. Jag har supernintendo, vet inte om de e så vanligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jag undrar om det finns någon som har en riktigt ovanlig spelkonsol som någon på sajten har, som typ Virtual Boy, Game.com, Gizmondo, R-Zone eller liknande? Jag har en Gizmondo och ska skaffa en Game.com i höst. Jag har supernintendo, vet inte om de e så vanligt? ovanligt? HA SNES såldes i typ 50 miljopner exemplar och då är den knappast ovanlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) hade tänkt att skaffa mej en sån här udda och gammal konsoll.Nått tips på vilken?Vilken tycker ni jag ska köpa av R-Zone,Game.com eller Gizmondo?var köpte du Game.com?hittar et typ inte nånstans till salu på nätet! Redigerat 29 Februari 2008 av HoppeGosse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Köpte min Game.Com på Tradera. Kostade 350 kronor inkl. kartong, manual och två spel. Men Gizmondo är ju den bästa. Också den mest svårfunna konsollen. Kolla på Ebay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 hade tänkt att skaffa mej en sån här udda och gammal konsoll.Nått tips på vilken?Vilken tycker ni jag ska köpa av R-Zone,Game.com eller Gizmondo?var köpte du Game.com?hittar et typ inte nånstans till salu på nätet! Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera. Ojo, jag har en jädra massa spel på min Gizmondo. Bara å ladda ner lite ROMs. På ett 1 Gb SD kort kan du ha över 500 Mega Drive spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera. Ojo, jag har en jädra massa spel på min Gizmondo. Bara å ladda ner lite ROMs. På ett 1 Gb SD kort kan du ha över 500 Mega Drive spel. Jo, det är ju sant. Inte så insatt i gizmondo. :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Nä då är det ju inte så lätt XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Nintendo 8bit :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 har numer 3st gamegears >_> spenderar mestadels av mina pengar på annat nuförtiden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Nintendo 8bit :D LOOOOOOOOL ;: nintendo 8-bit såldes i otroligt skitmånga exemplar den är inte det minsta ovanlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Nintendo 8bit :D LOOOOOOOOL ;: nintendo 8-bit såldes i otroligt skitmånga exemplar den är inte det minsta ovanlig ja känner en som har kvar sin, men ja har aldrig sett honom spele de :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg