NightMaker Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) Posta alla cs filmer med noobar här xD 1: Asså... kolla in den här filmem... LOL!!!! 2: This Shows Counter Strike Noobs at there Best. Redigerat 6 Juni 2007 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 första var inte ens rolig. wow ingen kollade åt vänster, jag skrattar på mig. andra var kanske lite smårolig då o då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Det roliga met första är ju att den andra CT kollar ju till Vänster :o haha.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 första var inte ens rolig. wow ingen kollade åt vänster, jag skrattar på mig. andra var kanske lite smårolig då o då. Jag sa inte att filmerna skulle vara roliga men anyway...Den andra är så jäkla grym xD.. Diggar CTs aim :P.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Den andra filmen ägde totalt :cool: Men dendär konstiga djuret äcklade mej otroligt mycket ^^ tål inte ens att se en spindel i värkligheten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Den andra filmen ägde totalt :cool: Men dendär konstiga djuret äcklade mej otroligt mycket ^^ tål inte ens att se en spindel i värkligheten Då ska du inte spela Half life :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Den andra filmen ägde totalt :cool: Men dendär konstiga djuret äcklade mej otroligt mycket ^^ tål inte ens att se en spindel i värkligheten bara en liten grej, de dära "djuret" är en headcrab, o de finns i half-life spelen, de e roliga! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool127 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Den första filmen var bra men inte den andra :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 lol att dom inte såg varandra i den första filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Ifall man kollar så ser man att en ct kollar på t:n vid typ 6-8 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 1 : Man ser att det är fake , lol , jag ser ju en terror från långt håll när han smyger CW sträcka.. 2 : o_Okej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg