Heaz Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Hej ! jag kan inte se mina Scrn Shots ... måste man ha något speciellt program.. ? som typ Photoshop lr nåt ?`använder bara paint ATM .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 quicktime funkar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 hehe jag använder photoshop och sen gör jag om dom till jpeg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Jag klistar in bilden i paint, gör den till jpeg och sen sparar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Printa, Öppna paint , Tryck Ctrl+ V och bliden kommer upp tryck arkiv, Spara som, använd JPG,JPEG ... fattar du inte det där så kan du lika gärna fråga din pappa ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 ''Printa, Öppna paint , Tryck Ctrl+ V och bliden kommer upp tryck arkiv, Spara som, använd JPG,JPEG ... fattar du inte det där så kan du lika gärna fråga din pappa ... '' Hmm jag gör osså så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Men så gör jag nu .. Men har massa gamla Scrn från mina chars som jag vill titta på . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 men det blir väl .jpg nu? innan 2.1.0 blev det nått annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Som alla säger använd paint det funkar fint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Som alla säger använd paint det funkar fint varför använda paint & alt+tabba när man bara kan trycka på print screen så blir det en .jpg bild i wow/screenshot mappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) om du vill titta på dom gamla som du inte klistrade in i paint och sparade så ska du hitta dom i wow mappen gå bara till wow mappen sen när du e i wow mappen ska du trycka på Screenshots och sen finns alla där edit: kolla på bilden :P :P 08193.bmp Redigerat 12 Juni 2007 av Krle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 om du vill titta på dom gamla som du inte klistrade in i paint och sparade så ska du hitta dom i wow mappen gå bara till wow mappen sen när du e i wow mappen ska du trycka på Screenshots och sen finns alla där edit: kolla på bilden :P :P ja där, men spara bilderna som .jpg nästa gång :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg