nico Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Eller så är spelhörnan borta :> j*vlar du... nån som tänker iaf :) Men varför inte ta bort föremålet istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Då fungerar inte saken... Det står typ "Hacking Attempt! Your IP will be saved and you'ill get a bill on your mail!" Nej, så står det nog inte... Hahahahaha. Men tänk om det ligger en länk till en annan spelsida o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Eller så är spelhörnan borta :> Jamen lol, admin orkar inte. Det skulle jag inte heller göra om jag såg 30000 medlemar gnälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Men ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Men ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe... Jo, men han kanske vill göra något med den i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Men ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe... Som vadå..?? Ska han skapa en ny spelhörna elle..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Men ändra priset orkade han tydligen, vilket man gör på exakt samma ställe... Jag har ingen aning, i sådana fall skulle jag ju skrivit ett exempel. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 jaha det var ingen bugg i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Varför Admin, Inte ta bort föremålet *-_- Spelhörna - Skapa turnering [bETA] Skapa en egen turnering med dig och dina vänner. 2, 4 eller 8 deltagare. OBS! Kan vara buggigt och används på egen risk. Pris: 10000000 Lager: 499971 Nästa påfyllning: Okänt Köp med: FuskaMynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 För att han inte har tid med det, eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 men han har ju tid med det.. Nico har sagt tidigare att han radera och ändra priset ligger på samma ställe :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Det går inte att radera föremål just nu pga en massa buggar. Visst kan man ge sig in i databasen och greja men jag tycker det är viktigare att hålla på med "uppdateringen" av sidan än att lägga tid på den gamla versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.