Salzalada Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Började spela RuneScape igår, och så här ser allt ut än så länge. :P Bank: http://img518.imageshack.us/img518/187/uo0001wx9.jpg Skills: http://img255.imageshack.us/img255/8651/uo0003nl5.jpg Equip: http://img518.imageshack.us/img518/5299/uo0004jw9.jpg Vad ska jag träna i skills och vad ska jag ha för equip? Jag håller på att följa en guide, och den säger att man ska ha 22 i strength, sedan gå till lvl 5 goblins och träna str, att och def lite mer. Vad tycker ni att jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Gör barbian saken, kasnke lite för svårt för dig, men men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Vad tycker ni att jag ska göra? jag tycker du ska döda :P ne men kör på str och att ibörjan, men glöm inte ranged ( bra att ha senare iaf). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Gör barbian saken, kasnke lite för svårt för dig, men men.. Vart finns den då? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Barbarian village. Väst om varrock. Finns map ovanför spelrutan där du kan se vart du är vart du ska gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Vädligt bra och gämna skills för att precis har börjat spela och bara spelat i en dag. Men jag vet ej riktigt vad du ska göra för det är oftast olika för varje person, så gör bara vad som känns bäst för dig själv och spela för skoj skull. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Försök att lära dig vägarna och sånt. Då kommer det gå snabbare för dig att hitta olika saker lite senare när du gör quest och sånt. Vet hur det var för mig när jag gick och irrade omkring och var helt lost :P Men skaffa lite bättre attack lvl så du kan ha lite bättre vapen. Du kan träna mining och smithing så du tjänar lite stålar också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robin276 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 asså hur kan man spela rs och t det suger man ska spela gw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Är det därför du gick in i runescpae forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 men gör som jag gjorde hade 50 attack 50 defence och 50 strength Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 spelar GW nu men av erfarenhet vet jag att man ska ha typ 40atk och 40def och sen hur mycket som helst i strenght om du inte är member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Ser bra ut men träna upp till 60atk och 50def sen typ 70 str, brukar gå bra i willdernest då men du kan också göra så här typ :cool: 40atk 50def 50str men jag är altid mest i str :D Redigerat 17 Juni 2007 av dragonaits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg