Katt Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Nod32 fungerade inte heller! Den här trojanen är nog stark... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 defragmentera om datan. är nog ända sättet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Du menar väl inte formatera, hoppas jag... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 I värsta fall fåru formatera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Det värkar inte se bättre ut :(... Är det ingen som har nått hemligt trix, eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 mmm gå in på [sTART] sen tryck kör. Sen skriver du "format c:" och skriv J i rutan som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Och det fungerar inte, jo, jag vet det. Men tack endån! Föressten har jag inte någon Win XP skiva... Men jag provar att byta namn på viruset, det kan funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Tästa Sök igenom Med Avast .... hittar den en virus fil så kan du antigen reperera den ifall det är en System fil eller Ta bort den ifall det är en annan fil i en annan map. Alla trojan virus jag har fått har lagt sig i Den här datorn -> C: -> Documents and settings - > ( namn ) -> sen ska där i nån av dom mapparna finnas en temp map . om där är det testa ta bort den och gör en ny som heter temp det funkade för mig.. Men gör det bara ifall den skulle kunna vara där = ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Haha ni kan ju inget. Det du behöver är spartaner! var tvungen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaserdOme Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Skaffa Norton Antivirus! Det gjorde jag när jag fick en trojan, den försvann :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 mmm gå in på [sTART] sen tryck kör. Sen skriver du "format c:" och skriv J i rutan som kommer. Är det inte [sTART]>Kör>CMD Och sen skriva in format c:? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Skaffa Norton Antivirus! Det gjorde jag när jag fick en trojan, den försvann :lol: Och det kom väl kanske 15 nya istället. Norton sux, big time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.