💬
Logga in
Fuska.se

Första Spelet

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vilket var det första spelet ni hade/spelade till PS2? Mitt var GTA:Vice City

Senast ändrad:

8 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

Det var nog ssx tricky :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling

The Sims :visslar: .... men det tyckte jag var dötrist, så jag skafade GTA:VC istället, så man kan väl säga att VC var det första jag spelade på allvar

4 spel, Hitman Contracts och Burnout 3 som följde med, sen köpte jag till Everything or Nothing och Goldeneye Roughe Agent. Det första jag spelade kommer jag inte ihåg... Hitman typ.

9 Jun 2007

gran turismo 3 och prince of persia: sands of time

Nivå 0 · Nykomling

ett tråkigt f1 spel

Nivå 0 · Nykomling

Grand Theft Auto 3! :kung:

Nivå 0 · Nykomling

DRIV3R

10 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

Gran Turismo 3 följde med när jag köpte mitt Ps2.. så det va det första.. kort därpå köpte jag WRC 3

Nivå 0 · Nykomling

Grand theft auto vice city

Nivå 0 · Nykomling

det allra första spelet jag har spelat på ps2 var nog sly 3 och mitt första spel till mitt ps2 var tony hawk - american wasteland(bytte ut det direkt) och buzz! - the big quiz.

Nivå 0 · Nykomling

Det första spelet jag spelade på PS2 var FIFA 2001 och det första spelet jag fick på PS2 var Harry Potter: Hemligheternas Kammare.

Nivå 0 · Nykomling

Gran turismo 3 var det första spelet jag hade (fick det med konsollen) men det första spelet jag verkligen spelade mycket av var Final Fantasy X

11 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

gran turismo 3 var mitt första spel till ps2.

Nivå 0 · Nykomling

Rachet and clank 2 och Tekken 4

Sålde jultidningar och fick ett PS2 plus två spel :3

Nivå 0 · Nykomling

The Getaway. Hatar spelet :P Svårt som f*n och inte så jätteroligt. Fast ibörjan var det ju ända spelet man hade så då var det bara att lira.

14 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

The getaway och FF 10! Båda klockrena köp och fortfarande ett några av mina favo spel!

16 Jun 2007

X Squad inte för att det är kul men det var mitt första :cry:

Nivå 0 · Nykomling

Tja! Jag måste bara berätta att jag sitter och spelar pacman på min gamla commandore 64 med bandspelare :) ibland inte ofta.Har även en spectrum dator från 89 tror jag den är.Där lirar jag space invader :)

Nivå 0 · Nykomling

Jak 2 fick det på köpet :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in