Vilket var det första spelet ni hade/spelade till PS2? Mitt var GTA:Vice City
Första Spelet
Det var nog ssx tricky :gitarr:
The Sims :visslar: .... men det tyckte jag var dötrist, så jag skafade GTA:VC istället, så man kan väl säga att VC var det första jag spelade på allvar
4 spel, Hitman Contracts och Burnout 3 som följde med, sen köpte jag till Everything or Nothing och Goldeneye Roughe Agent. Det första jag spelade kommer jag inte ihåg... Hitman typ.
gran turismo 3 och prince of persia: sands of time
ett tråkigt f1 spel
Grand Theft Auto 3! :kung:
DRIV3R
Gran Turismo 3 följde med när jag köpte mitt Ps2.. så det va det första.. kort därpå köpte jag WRC 3
Grand theft auto vice city
det allra första spelet jag har spelat på ps2 var nog sly 3 och mitt första spel till mitt ps2 var tony hawk - american wasteland(bytte ut det direkt) och buzz! - the big quiz.
Det första spelet jag spelade på PS2 var FIFA 2001 och det första spelet jag fick på PS2 var Harry Potter: Hemligheternas Kammare.
Gran turismo 3 var det första spelet jag hade (fick det med konsollen) men det första spelet jag verkligen spelade mycket av var Final Fantasy X
gran turismo 3 var mitt första spel till ps2.
Rachet and clank 2 och Tekken 4
Sålde jultidningar och fick ett PS2 plus två spel :3
The Getaway. Hatar spelet :P Svårt som f*n och inte så jätteroligt. Fast ibörjan var det ju ända spelet man hade så då var det bara att lira.
The getaway och FF 10! Båda klockrena köp och fortfarande ett några av mina favo spel!
X Squad inte för att det är kul men det var mitt första :cry:
Tja! Jag måste bara berätta att jag sitter och spelar pacman på min gamla commandore 64 med bandspelare :) ibland inte ofta.Har även en spectrum dator från 89 tror jag den är.Där lirar jag space invader :)
Jak 2 fick det på köpet :P