Firecracker Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag har prövat rätt många. Men jag vill gjärna ha många tips på vilka program som e bra. Dom behöver INTE vara gratis. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Fraps tycker jag är helt okej. Inte gratis dock, Http://www.Fraps.com GameCam kör min kompis med, fast testade det 1 gång. Inget för mig. Fast testa Fraps! Bästa programet enligt mig som jag testat. Annars om du vill spela in typ Flash Spel så finns det "SnagIt". Testat det, funkar oxå ganska bra. Fast inte i spel med Fullscreen dvs. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 har prövat fraps. Det enda som inte är bra är filmkvalliten. Den blir inte särskillt bra. Kan du skicka en länk till SnagIt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 När jag filmar så stor det det är nått problem men fillen reinstall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 har prövat fraps. Det enda som inte är bra är filmkvalliten. Den blir inte särskillt bra. Kan du skicka en länk till SnagIt? Film kvaliteten i Fraps är ju perfekt.Men det beror väl på vilket program som du gör filmen i. När du gör en film och sparar den sedan så brukar den förlora kvaliteten. Något som Windows Movie Maker gör. (Exempel) Finns bättre film program som håller kvar kvalitet, dock så blir Filmen mycket större. SnagIt: Http://www.techsmith.com/download/trials.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.