Filiandor Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag har just köpt Shadowrun och jag tycker det är skit kul, och då undrar jag ifall det finns nån annan som har det som vill skapa en clan. Och för er som inte vet vad Shadowrun är så är det ett multiplayer spel som bara riktar sig på det så det finns inget Campaign eller nått bara training och ifall du vill spela mot botar. Kolla gärna in deras sida www.shadowrun.com och gamereactors recension av spelet http://www.gamereactor.se/recensioner/10656/Shadowrun/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Jag har tittat på det och ärligt talat så ser ett spel utan SP-läge lite enformigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 har suttit o lirat demon ett tag. helt ok, men inget direkt märkvärdigt. funderar dock på att skaffa det ändå i brist på nåt annat bra spel just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Riktigt kul spel.. vore ännu roligare om min NAT var på strict :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 har börjat gilla det mer o mer. sitter bara o pumpar demon iofs.. men jag blir nog tvungen att skaffa hela spelet snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Vill nån bilda en klan där kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 hur många banor och olika spellägen finns det i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Runt 8 banor och 3 spellägen tror jag att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 ok. är det stor variation på banorna eller är det typ samma miljö hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Det är stor variation på banorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 jag har skaffat det nu. förutom den långa söktiden på att hitta en match, och att det verkar som att man inte kan välja vilken bana man vill spela (bara vilka man föredrar) så finns det inget ont att säga. dock så är just dom grejjerna väldigt irriterande.. men det är ett bra spel. jag gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jo men det med söktiden så jobbar de på att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.