Gäst Youx Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 hej tänkte köpa en ny dator som ja kan ha till å lana på å chatta lite med duger den här till det? --> Datorn <-- Ska typ ha Wow, Cs, har nya starcraft på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 starcraft 2 har väl inte kommit än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 um youx ja e säker på att din dator inte klarar av wow ... minsta ram minnet är req 512 mb ram .. annars allt annat ok .. den kan köra cs ja men inte wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 neh SC 2 har ej kommit men men när de kommer ska ja ha det.. men asså fungerar gör det väl men det laggar väl bra lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Svårt att veta vad StarCraft 2 kommer kräva av datorn. Men jag kan säga direkt att det inte kommer rulla på speciellt bra på den där datorn. Du behöver minst 512MB RAM. För StarCraft skulle jag tro att du vill ha 2GHz minst och 1024MB RAM. Lite grafik på det också förstås och då räcker det nog inte med den där datorn. Som sagt är det svårt att säga. Men jag tror du bör sikta på nåt lite bättre. Den där datorn var inte alls dyr om det stämmer med 1224kr. Du får bra saker för pengarna ser det ut som. Men för att kunna spela spel bra måste du betala mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) enligt mig VARNING*VARNING* ska d ha en laptop ska du försöka ha minst 1 Gb RAM annars blir den asslö såfort du installerar något det är iaf vad jag tycker (jag kanske är lite kräsen) Redigerat 9 Juni 2007 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) Jo, 1GB ram är nästan ett måste.(enligt mig) Redigerat 9 Juni 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 ska vara ärlig Internetminet suger (256mb). Desutom e Intel Celeron M bara för sationera. Om ska köpa en billig en så kanse den duger om de pallar de senaste spellen vet jag inte skuul inte tro det soo sad men priset e bra billgaste datorn jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 jaha jag ville ju att ni skulle vara ärliga så. men det e ju e kul å höra det har bara 2000tusen å vill ha en laptop som ja kan lana med oss kompisar.. vet ni nånå bra laptop för 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Du får nog inte mycket bättre för de pengarna =/ Begagnat kanske, men det är inget jag rekommenderar. Man vet aldrig i vilket skick datorn är då. Den kanske håller en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 eftersom starcraft 2 går på WC3 motorn (dock upphottad som en åsna) så lär det ändå inte ta så mycket, men du borde skaffa bättre, för cs går den, men för WoW går den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 mitt tips är att jobba/spara veckopengen osv i några månader tills du har någon tusenlapp mer ,det tjänar du på i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.