Hoppa till innehåll

Tja Ny Dator

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Gäst undeadmaster

um youx ja e säker på att din dator inte klarar av wow ... minsta ram minnet är req 512 mb ram .. annars allt annat ok .. den kan köra cs ja men inte wow

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårt att veta vad StarCraft 2 kommer kräva av datorn. Men jag kan säga direkt att det inte kommer rulla på speciellt bra på den där datorn. Du behöver minst 512MB RAM.

För StarCraft skulle jag tro att du vill ha 2GHz minst och 1024MB RAM. Lite grafik på det också förstås och då räcker det nog inte med den där datorn.

Som sagt är det svårt att säga. Men jag tror du bör sikta på nåt lite bättre. Den där datorn var inte alls dyr om det stämmer med 1224kr. Du får bra saker för pengarna ser det ut som. Men för att kunna spela spel bra måste du betala mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska vara ärlig

Internetminet suger (256mb).

Desutom e Intel Celeron M bara för sationera. Om

ska köpa en billig en så kanse den duger om de pallar de senaste spellen vet jag inte skuul inte tro det soo sad men priset e bra billgaste datorn jag har sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Youx

jaha jag ville ju att ni skulle vara ärliga så. men det e ju e kul å höra det har bara 2000tusen å vill ha en laptop som ja kan lana med oss kompisar.. vet ni nånå bra laptop för 2000?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

eftersom starcraft 2 går på WC3 motorn (dock upphottad som en åsna) så lär det ändå inte ta så mycket, men du borde skaffa bättre, för cs går den, men för WoW går den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...