Gäst GaaraOfDesert Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Dåligaste iden nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Men admins skulle bli rätt rik, ingen miljonär precis men, fuska.se skulle ha fått bättre uppdateringar, och bättre host eller något annat coolt. Men nej nej nej, no buying rank. Jag bryr mig inte om rank, those who care's about rank are lamers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Ofta man är medlem på fuska för att att försöka få hög rank så man kan impa på alla andra.. jag tycker det är en skit dålig idé ranken ska visas hur aktiv man är jag är inte generad över att jag har en jätte dålig rank eftersom jag vart medlem kanska länge nu.. jag är medlem för jag vill ha hjälp till mina spel å ibland kan det hända ja läser lite på humor forumet men ja tycker inte man ska kunna köpa rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Allt skulle bara bli tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Nej det ska man inte, rank är något man förtjänar. Hög rank bevisar att man varit aktiv och slitit. Låg rank visar tvärtemot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 MAn ska inte kunna köpa fuska ranks! Då kan det bli att en som registrerades idag skulle köpa hur mkt fuskarabks som hellst så den blir überfuskare eller knaske ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 man ska inte kunna köpa fuskarank tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 MAn ska inte kunna köpa fuska ranks! Då kan det bli att en som registrerades idag skulle köpa hur mkt fuskarabks som hellst så den blir überfuskare eller knaske ännu mer Så kommer det ju knappast att bli, "Oj här har vi ett nytt forum som jag inte vet något om! Kan man köpa fuskarank?! Jag vet inte ens vad det är men jag köper lite för 500 kronor!". Men jag förstår hur du tänker. Nja, att köpa rank borde inte gå det räcker med en egen titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Absolut inte! Ingen bra idé alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Det var ingen idé, jag frågade ska man kunna köpa fuskarank tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Köpa Fuska rank? Nej. Det är heller inte kvantitén på inläggen som räknas utan kvalitén. Skulle aldrig lägga ut ett öre på en högrerank. Samma sak med omröstningskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Det var ingen idé, jag frågade ska man kunna köpa fuskarank tycker ni? Det är klart att det var en idé? Du kom väl på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.