Easton Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 jesus och judas skulle ha simtävling, 50m bassäng. jesus vann på walkover. Judas got Pwnd, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 1st: Nicklas, Rolf och Per var kallade in till rektorn. Först frågade rektorn Rolf: - Jaha, vad har du gjort då? - Jag har kastat sten i sjön, svarade Rolf. - Jaha, det var väl inte så farligt, men gör inte om det. Nu var det Nicklas tur. - Jaha, vad har du gjort då? - Jag har kastat sten i sjön, svarade Nicklas. - Jaha, det var väl inte så farligt, men gör inte om det. Nu kom Per in: - Jaha, vad har du gjort då? - Jag har kastat sten i sjön, svarade Per. - Jaha, det var väl inte så farligt, men gör inte om det. Men nu kom en fjärde kille in: - Jaha vem är du då? - Det är jag som är Sten. 2nd: Emil var ute och gick när han plötsligt träffade på sin skolfröken. - Varför är inte du och leker med de andra barnen? undrade skolfröken. - Dom retar mig för mitt stora huvud! svarade Emil. - Stackars liten, men tänk inte på det. Gå istället och köp 5 liter mjölk och 2kg mjöl till mig, sa skolfröken. - Men vad ska jag ta det i? undrade Emil. - Ta det i din mössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Olle åkte i bilen med sin pappa. Sen så krockade pappan och då skrek han KÄRRING! av rädsla och ilska. Då frågade olle vad Kärring betyde. Pappan vilde inte att Olle skulle veta så han sa Snäll och rar tant. Sen så krockade pappan igen! Då skrek han FITTA! Då frågade olle vad Fitta betydde. Pappan svarade grind. Sen så krockade pappan en gång till! Då skrek han k*k! Då frågade olle vad k*k betydde. Då svarade pappan bil. Sen så var dom framme. Men det var en stängd grind som blockerade parkeringen. Då sa pappa till Olle. Kan du snälla gå ut ur bilen och fråga Tanten där att öppna grinden så vi kan köra in bilen. OKEJ! svarade Olle. Då sa han till tanten. KÄRRING! Kan du öppna FITTAN så pappa kan köra in KUKEN!!! Hehe kanske lite snuskig men ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Olle åkte i bilen med sin pappa. Sen så krockade pappan och då skrek han KÄRRING! av rädsla och ilska. Då frågade olle vad Kärring betyde. Pappan vilde inte att Olle skulle veta så han sa Snäll och rar tant. Sen så krockade pappan igen! Då skrek han FITTA! Då frågade olle vad Fitta betydde. Pappan svarade grind. Sen så krockade pappan en gång till! Då skrek han k*k! Då frågade olle vad k*k betydde. Då svarade pappan bil. Sen så var dom framme. Men det var en stängd grind som blockerade parkeringen. Då sa pappa till Olle. Kan du snälla gå ut ur bilen och fråga Tanten där att öppna grinden så vi kan köra in bilen. OKEJ! svarade Olle. Då sa han till tanten. KÄRRING! Kan du öppna FITTAN så pappa kan köra in KUKEN!!! Hehe kanske lite snuskig men ganska kul! HAHA, ÄGD!!! :lol: En skylt vid ett bro stod det: "Var 1000:de bil som åker över bron, får en belöning!". Så polisen stoppade en bil och sa: "Ni är de 1000:de bil som åker på bron! Ni får ett belöning på 200 000 kr!" Mannen vid ratten tog pengarna och polisen undrade: "Vad ska du köpa med de pengarna?" Mannan svarade: "Körkort!" Hans fru bredvid honom: "Äh, han är galen för att han fick pengarna" En morfar vid baksätet: "Jag visste att det skulle hända någonting om vi körde i en stulen bil!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Har hört den förr men den är ganska kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Pappa till sonen: -Storken kommer snart med ett litet syskon till dig. Pojken svarade: -j*vla pucko! Hela stan dräller av brudar och du går å kn*llar en stork! Vet Du om att jag är immun mot fågelinfluensan -Jaså hur kommer det sig -Jag har varit gift med en mes i 30år Varför stänger aldrig norrmännen aldrig toalettdörren? För att ingen ska tjyvkika genom nyckelhålet Redigerat 18 Februari 2009 av GumPirate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Olle gick på museet efter skolan. Där fanns det en massa gamla saker. Men sen så råkade Olle stöta ner en vas på golvet så vasen gick sönder. Då kom vakten springande och skrek!VET DU VAD DU JUSST HAR TAGIT SÖNDER POJK!!! Olle svarade: En liten vas. Då skrek vakten!JA MEN DET VAR EN GREKISK VAS SOM ÄR ÖVER 2000ÅR Vilken tur att den inte var ny sa Olle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Olle gick på museet efter skolan. Där fanns det en massa gamla saker. Men sen så råkade Olle stöta ner en vas på golvet så vasen gick sönder. Då kom vakten springande och skrek!VET DU VAD DU JUSST HAR TAGIT SÖNDER POJK!!! Olle svarade: En liten vas. Då skrek vakten!JA MEN DET VAR EN GREKISK VAS SOM ÄR ÖVER 2000ÅR Vilken tur att den inte var ny sa Olle! Haha lol :D den här då!En dag på skolan skulle fröken testa barnens fantasi så hon frågade,vad är det som är brunt och bor i skogen?En hjort!svarar lilla Ellen.Nej det kunde det ha varit sa fröken men jag menade en älg.Så hon frågade sen vad är det som är blott å kan simma?Barnen tänker så det knakar en val!utbrister Kalle.Nej det kunde det ha varit men jag menade en blå groda sa fröken då reser sig lille Gösta och säger:fröken vad är det som är hårt när du her in det i munnen men mjukt när du tar ut det?Fröken ger Gösta en örfil.Gösta skrattar och säger nej det kunde det ha varit men jag menade ett tuggummi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Bra skämt: :lol: Jonas visste inte vad de första människorna hette. Då gav mamma ett tips att lägga namnen i byxorna. Så kom den dagen med frågorna och Jonas la byxorna bak och fram, men Jonas struntade i det och la lapparna med namnen i byxorna. Vid andra lektion frågar fröken: "Jonas, vad hette de första människorna?" Jonas kollar i byxorna och svarar: "Adam och Eva!" "Bra!" säger fröken "Vad hette deras barn då?" Jonas kollar i byxorna igen och svarar: "Hennes och Mauritz!" :lol: Roligt va? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Vad ser man om man tittar en norrman djupt i ögonen? Svar: Baksidan av huvudet :P XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Trosor är röda, kalsonger är blå, äh, skitsamma dom ska av ändå :)haha f*n vad kung :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) LOL Redigerat 21 Februari 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.