Dela

Rekommendera inlägg

• Svar 238
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lilla lisa sa till sin mamma på ett zoo:

-Mamma!! Den där apan ser ut som mormor!!

Mamman:

-Så där får man inte säga!

Lilla lisa

-Blir apan ledsen då?

The salesman stopped at a farmhouse one evening to ask for room and board for the night. The farmer told him there was no vacant room.

"I could let you sleep with my daughter," the farmer said, "if you promise not to bother her."

The salesman agreed. After a hearty supper, he was led to the room. He undressed in the dark, slipped into bed, and felt the farmer's daughter at his side.

The next morning he asked for his bill.

"It'll be just two dollars, since you had to share the bed," the farmer said.

"Your daughter was very cold," the salesman said.

"Yes, I know," said the farmer. "We're going to bury her today."

There was this construction worker on the 3rd floor of this unfinished building. He needed a hand saw, but was too lazy to go down and get it himself, so he tried to call his fellow worker on the ground to get it for him, but this guy could not hear a word he said. So he started to give a sign so the guy on the ground could understand him.

First he pointed at his eyes (meaning "I") then pointed at his knees (meaning "need), and moved his hand back and forth describing the movement of a hand saw.

Finally, the guy on the ground started nodding his head like he understood and dropped his pants and started to jerk off.

The guy on the 3rd floor got pissed-off and ran down to the ground and started yelling at this guy, "You idiot, I was trying to tell you I needed a hand saw."

The other guy replied, "I know, I was trying to tell you that I was coming."

Srry för engelskan (jag antar att alla förstår det ändå)....men skämten är roligare på engelska :)

HAHAHAHHAHA!!!!

den andra va f*n den bästa jag nånsin har läst!!!!

Tack!!!! :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad heter världens mest äckliga ris?

Svar: Gris

Vad heter världens största ris?

Svar: Paris

En pojke är ute med sin hund och suckar:

- Du är den dummaste hund jag har nånsin känt. När jag säger att du ska hämta tidningen åt mig, så ska du inte gå till köket och koka ägg!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lilla lisa sa till sin mamma på ett zoo:

-Mamma!! Den där apan ser ut som mormor!!

Mamman:

-Så där får man inte säga!

Lilla lisa

-Blir apan ledsen då?

The salesman stopped at a farmhouse one evening to ask for room and board for the night. The farmer told him there was no vacant room.

"I could let you sleep with my daughter," the farmer said, "if you promise not to bother her."

The salesman agreed. After a hearty supper, he was led to the room. He undressed in the dark, slipped into bed, and felt the farmer's daughter at his side.

The next morning he asked for his bill.

"It'll be just two dollars, since you had to share the bed," the farmer said.

"Your daughter was very cold," the salesman said.

"Yes, I know," said the farmer. "We're going to bury her today."

There was this construction worker on the 3rd floor of this unfinished building. He needed a hand saw, but was too lazy to go down and get it himself, so he tried to call his fellow worker on the ground to get it for him, but this guy could not hear a word he said. So he started to give a sign so the guy on the ground could understand him.

First he pointed at his eyes (meaning "I") then pointed at his knees (meaning "need), and moved his hand back and forth describing the movement of a hand saw.

Finally, the guy on the ground started nodding his head like he understood and dropped his pants and started to jerk off.

The guy on the 3rd floor got pissed-off and ran down to the ground and started yelling at this guy, "You idiot, I was trying to tell you I needed a hand saw."

Srry för engelskan (jag antar att alla förstår det ändå)....men skämten är roligare på engelska :)

HAHAHAHHAHA!!!!

den andra va f*n den bästa jag nånsin har läst!!!!

Tack!!!! :lol: :lol: :lol:

f*n SÅ KLART DEN ANDRA FÅR 10/10!!

GARVADE IHJÄL MIG!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En stockholmare och en smålänning skulle duellera. De träffades på järnvägsstationen där de skulle köpa biljett till duellplatsen.

- En enkel biljett, sa smålänningen.

- Är ni så säker på att inte återvända, frågade stockholmaren.

- Nej, men jag brukar alltid ta returbiljetten ut likets ficka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni vet väl att dom ska riva Vita Huset?

För dom ska bygga en svart barrack istället.

Den var bra!

När Johan var på skolan upptäckte hans mamma att hans katt Missan dog. När Johan kom hem så sa hans mamma att katten dog. Då tröstade mamma Johan när han blev ledsen.

"Missan är uppe hos Gud nu" sa mamma. Då blev Johan förvånad och sa:

"Vad ska han med en död katt till?!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en gång 2 kompisar som såv över hos varandra.

Erik:Kan du släcka lampan jag är trött?

Leif:Ja det kan jag.

Det blev mörkt.

Sen blir det ljust efter 5 sekunder.

Erik:Varför tände du igen?

Leif:Jag tände för att kolla om det var släckt.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Lol den var vell kul.

Denna då.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Det var en gubbe som fick sparken från sitt jobb.

Då hade han inte råd för bensin längre.

Men en dag kom han på en fiffig ide.

Han sålde bilen för att få råd för bensin.

LOL!!!!!!!!!!!!

Redigerat av Nacke3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

LOL f*n BÄST!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En svensk till en finländare:

- Kan du säga några städer i Sverige som börjar på S?

- Jaa, det kan inte vara "Tockholm" eller "Tödertälje" så det måste vara "Söping"!

- Mamma, min fröken är helt barnslig!

- Varför?

- Hon tror att sex är en siffra! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

Dela

• Skapa ny...