Hoppa till innehåll

Vitsar


Dicecursor
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 238
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1.En kille ringde till sin granne och fråga om dem hadde telefon.

 

2.En kille sålde sin bil för att har råd med bensin.

 

 

 

 

 

Hahaha! :lol: :lol:

 

Jag har en till : - Doktorn, doktorn, jag kan inte sova på natten för mitt hjärta slår hela tiden! - Slappna bara av, det ska vi sätta stopp för! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En taxichaufför plockar upp en finne (finsk) och börjar sedan åka.

Efter en stund ser finnen en svart katt springa över gatan och vrålar:

- MUSTA KISSA! (Betyder "svart katt" på finska)

Taxichauffören stannar vid sidan av vägen.

- Går det bra här?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

En taxichaufför plockar upp en finne (finsk) och börjar sedan åka.

Efter en stund ser finnen en svart katt springa över gatan och vrålar:

- MUSTA KISSA! (Betyder "svart katt" på finska)

Taxichauffören stannar vid sidan av vägen.

- Går det bra här?

 

Haha, MÅSTE KISSA! :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En taxichaufför plockar upp en finne (finsk) och börjar sedan åka.

Efter en stund ser finnen en svart katt springa över gatan och vrålar:

- MUSTA KISSA! (Betyder "svart katt" på finska)

Taxichauffören stannar vid sidan av vägen.

- Går det bra här?

SUPER ÄGD! :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En taxichaufför plockar upp en finne (finsk) och börjar sedan åka.

Efter en stund ser finnen en svart katt springa över gatan och vrålar:

- MUSTA KISSA! (Betyder "svart katt" på finska)

Taxichauffören stannar vid sidan av vägen.

- Går det bra här?

Haha, f*n va epic :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna är inte så bra om man skriver den men jag skriver ändå!

 

Det var en gång en belman. Han och svenska kungen brukade tjata på varanndra om olika saker. En dag kom belman springande till kungen och sa:JAG VET VARFÖR ALLA I SVERIGE DÖR NÄR DOM BLIR GAMMLA!!!!!!!!

Kungen sa:Bra hur dör dom?! frågade kungen. Jo dom blir skjutna av personalen! Nehe skrek kungen!¨

JOOOO jag kan bevisa det sa belman. Nästa dag gick belman och kungen till en kyrkogård. Kolla på graven sa belman!

Det står :skött av personalen: <--------- Sköts av personalen! ---Belman hade svårt för att läsa!

 

 

 

 

DEN ÄR INTE SÅ KUL!

 

Denna är kul!

 

Det var 3 danskar som skulle göra sig smartare hos doktorn. Då gick den första dansken in och blev smartare! då kom han ut och sa på JAG ÄR SMARTARE!!! (pratade svenska) Sen gick den andra dansken in. sen kom han ut och sa. JAG HAR BLIBIT SMARTARE!!!!! (pratade svenska) Sen gick den sista dansken in. När operationen var klar sa doktorn. Jag är ledsen men operationen gick fel. Du är inte smartare du är mer korkad än någonsin pga misstaget. Då sa dansken

DET GÖR ICKE NÅE!!!! (pratade norska)

 

 

HAHAHHAHA Jag gillar denna

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna är inte så bra om man skriver den men jag skriver ändå!

 

Det var en gång en belman. Han och svenska kungen brukade tjata på varanndra om olika saker. En dag kom belman springande till kungen och sa:JAG VET VARFÖR ALLA I SVERIGE DÖR NÄR DOM BLIR GAMMLA!!!!!!!!

Kungen sa:Bra hur dör dom?! frågade kungen. Jo dom blir skjutna av personalen! Nehe skrek kungen!¨

JOOOO jag kan bevisa det sa belman. Nästa dag gick belman och kungen till en kyrkogård. Kolla på graven sa belman!

Det står :skött av personalen: <--------- Sköts av personalen! ---Belman hade svårt för att läsa!

 

 

 

 

DEN ÄR INTE SÅ KUL!

 

Denna är kul!

 

Det var 3 danskar som skulle göra sig smartare hos doktorn. Då gick den första dansken in och blev smartare! då kom han ut och sa på JAG ÄR SMARTARE!!! (pratade svenska) Sen gick den andra dansken in. sen kom han ut och sa. JAG HAR BLIBIT SMARTARE!!!!! (pratade svenska) Sen gick den sista dansken in. När operationen var klar sa doktorn. Jag är ledsen men operationen gick fel. Du är inte smartare du är mer korkad än någonsin pga misstaget. Då sa dansken

DET GÖR ICKE NÅE!!!! (pratade norska)

 

 

HAHAHHAHA Jag gillar denna

 

Den andra var ganska kul. :lol:

Men bättra på din stavning och kolla igenom dina inlägg innan du skickar dem. Då blir det lättare att läsa.

 

 

JAG HAR BLIBIT SMARTARE!!!!!

Ser ju ut som om han inte blev det, typiskt exempel på varför du ska kolla igenom inläggen först.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sonen: Jag ska gifta mig!

Pappan: Med vem?

Sonen: Med farmor!

Pappan: Hallå du kan ju inte gifta dig med min mamma!

Sonen: Varför inte? Du har ju gift dig med min mamma!

 

Vad är det för likhet mellan ett gammalt mjölkpaket och två personer som är på dejt på en restaurang?

Svar: tu ttåg rah eD.

 

Det är en kort gammal tant som bor på fjärde våningen i ett våningshus och hon har ett fint paraply som hon är stolt över. Hon går till affären varje dag. När det regnar kan hon ta hissen upp till högsta våningen men när det inte regnar kan hon bara åka med hissen till tredje våningen och sedan får hon gå resten. Varför?

Svar: noh rån åd ås dem åls tta ylparap tte rah noh mosretfe arög noh nak ted nem ranger etni ted rän neppank edräjf llit ppu rån etni noh tta röfräD.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...