4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 -Du tappade något! -Vad? -Farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Ett skämt som super mutants drar i Fallout 3, man kan höra dem dra det ibland om man smyger på dem... Super Mutant 1: Wanna hear a good joke? Super Mutant 2: Sure, go on. Super Mutant 1: Knock, knock. Super Mutant 2: Who there? Super Mutant 1: Humans... Super Mutant 2: Humans who? Super Mutant 1: HUMANS!!! KILL ALL HUMANS!!! Super Mutant 2: HAHAHAHAAHHHAHAAHAH GOOD ONE!!!!! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Det var en häst på ängen. Ja den var på-ängen. Varför har alltid påven badbyxor när han duschar? Han vill inte kolla ner på en arbetslös. Hur vet prästen att han kommit till en Gay-bar? Han tycker korven smakade konstigt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 alla barnen tittade in i det brinnande huset utom rut för hon titta ut alla barnen var fattiga utom frank för han hade rånat en bank Nej, alla barnen sålde jultidningar utom Frank, för han rånade en bank XD Kalle skulle gå till affären och köpa lever. När han hade handlat färdigt skulle han till tunnelbanan och det var något fel med spärrarna, så Kalle snubblade. En man kom till honom och sa: - Hur är det med dig? Mår du bra? - Ja, sa Kalle, förutom att levern flög iväg. Fattar inte den D= Ett skämt som super mutants drar i Fallout 3, man kan höra dem dra det ibland om man smyger på dem... Super Mutant 1: Wanna hear a good joke? Super Mutant 2: Sure, go on. Super Mutant 1: Knock, knock. Super Mutant 2: Who there? Super Mutant 1: Humans... Super Mutant 2: Humans who? Super Mutant 1: HUMANS!!! KILL ALL HUMANS!!! Super Mutant 2: HAHAHAHAAHHHAHAAHAH GOOD ONE!!!!! XD BÄST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Alla barnen lekte kannibaler utom Arne, han blev chili con carne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Kalle skulle gå till affären och köpa lever. När han hade handlat färdigt skulle han till tunnelbanan och det var något fel med spärrarna, så Kalle snubblade. En man kom till honom och sa: - Hur är det med dig? Mår du bra? - Ja, sa Kalle, förutom att levern flög iväg. Fattar inte den D= När Kalle säger att levern flög iväg, då tror mannen att Kalles riktiga lever flög iväg. (Kanske roligt för vissa, men mina kusiner tycker att den är jätteroligt) Alla barnen har rena kläder, utom Allan, han har skitit i brallan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 vilket land är lättast? svar Lettland Lett Land :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 Det är lite balt att va' lett. (inte lika kul i skrift) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2010 (redigerat) Alla barnen dödade HeatoN, utom ivan han kniva han =D. Alla barnen spelade cs, utom siv hon hade ett liv. Jag kom på sen att det inte är kanske vitsar, men dom är bra cs vitsar xD Redigerat 11 Februari 2010 av NoMercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Alla barnen använde kondom förutom Frasse, han använde en ICA-kasse XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 En gorilla gick till en zebra och sade "Jag går illa" Zebran svarade "Jag ser det" "Hur kan du se det?" sade gorillan "Jag kan se bra" sade zebran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 En gorilla gick till en zebra och sade "Jag går illa" Zebran svarade "Jag ser det" "Hur kan du se det?" sade gorillan "Jag kan se bra" sade zebran Lol, sämst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.