ZeldaEpona Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 :unsure: Hej alla där ute! Jag ska till the city in the sky men midna säger nånting om "the rod" och "should we go and talk to that woman"? Jag fattar inte va jag ska göra,hon säger nånting om the messenger from the sky. Jag har träffat Shad i den underjordiska gången men han säger att vi msåte få ihop Llias minne tillbaka men jag har ju fått de,jag har visat henne den lilla stayn och hästvisselpipan,som jag fått. ÄR DE NÅN SOM KAN HELPA MEJ?! Mvh Michaéla
Blitzcat Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Skrivet 13 Juni 2007 :unsure: Hej alla där ute! Jag ska till the city in the sky men midna säger nånting om "the rod" och "should we go and talk to that woman"? Jag fattar inte va jag ska göra,hon säger nånting om the messenger from the sky. Jag har träffat Shad i den underjordiska gången men han säger att vi msåte få ihop Llias minne tillbaka men jag har ju fått de,jag har visat henne den lilla stayn och hästvisselpipan,som jag fått. ÄR DE NÅN SOM KAN HELPA MEJ?! Mvh Michaéla Tja, du ska gå tillbaka till tanten i "hidden villgae" och prata med henne, sedan ska du gå till shad i grottan och han ger dig en bok, resten kommer jag inte ihåg. :(
ZeldaEpona Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 14 Juni 2007 :unsure: Hej alla där ute! Jag ska till the city in the sky men midna säger nånting om "the rod" och "should we go and talk to that woman"? Jag fattar inte va jag ska göra,hon säger nånting om the messenger from the sky. Jag har träffat Shad i den underjordiska gången men han säger att vi msåte få ihop Llias minne tillbaka men jag har ju fått de,jag har visat henne den lilla stayn och hästvisselpipan,som jag fått. ÄR DE NÅN SOM KAN HELPA MEJ?! Mvh Michaéla Men alltså jag har gått till tanten i hidden village men hon säger bara hur de är med llia blablabla,jag har provat att gå till shad efteråt men han säger exakt samma sak som förut.
Kuzune Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Skrivet 14 Juni 2007 Om jag kommer ihåg rätt så ska du ta fram Dominion Rod när du står bredvid henne. Då får du veta vad du ska göra sen.
Rekommendera inlägg