Inside Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Ja hur är egentligen eran skolgård? Våran är liten och inte världens bästa precis... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 stor asfalt med några basketkorgar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Vi har en ganska stor skolgård, men jag befinner mig nästan alltid inomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Har också stor asfalt med några basketkorgar + en kulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 2 stora lekparkar, en fotbollsplan, basketplan med 4 korgar, plus massa j*vla plats mer. jäkla stor med andra ord ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 En basketkork, en gräsmatta och lite asfalt+ några träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 en fotbollsplan. en basketkorg. 2 plank. den är inte världens största heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 2 basketkorgar och annat skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 stor asfalt med några basketkorgar , gräsmatta massor av träd stor fotbolls grusplan , och en bar klätter ställning som inte är så liten heller , och nyligen så plateraade dom blommor så det stog skolans namn i blommor xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Stor asfalt med 2 basketkorgar varav 1 är trasig, fotbollsplan (grus), crossbana, lite träd, gungor, klätterställning, massa kullar, sandlåda^^. Det var väl allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Ehm.. 2 Fotbollsplaner 3 Bandyplaner 2 Basketkorgar En linbana 7 Stycken gungor (asså, gungställ) Och en massa mera. + en massvis med plats.. det va nog allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sum Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Här är en bild: http://www.tyreso.se/upload/3899/Tyrskolgrd2.jpg Ser ju lagom kul ut, eller hur? Men jag håller mig inomhus på rasterna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.