Inside Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Den ser iallafall roligare ut än våran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Eftersom jag går på gymnasium så har vi bara två små ytor där man kan röka. Annars finns det ingen skolgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Min skolgård är ganska liten och tom. Mest bara för att våran skola säger "Nähe, vi ska inte slösa en massa pengar på skolgården, barnen i Tanzania behöver pengarna vi får in!" Man kan ju inte lägga ner alla pengar skolan får in till att sjänka till andra barn i syd världen. Men jag är inne på rasterna. Tur att det fnns ett litet centrum i närheten man kan gå till på rasterna, men ingen caféteria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 jag har liksom ingen skolgård, går iinte på någon skola för tillfället, men min grundskolgård var helt enkelt bedrövlig, vi hade en fotbollsplan, den blev en yta för baracker. resten är trist asfalt utan något intresant på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Orka vara på skolgården :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 min skolgård har 4 basket korgar, 2 fotbolls planer, 3 bandy planer, 3 gung ställ och 2 lekplattser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 STOOOOOOR asfaltsplan med en flaggstång i mitten ^^ Ungefär så... just det ja en matsal i ena kanten oxå ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 min har en klätter ställning gunga och ett litet hus där man kan skydda sig för regn och basket korgar och en fotbolls plan men den är inte vår fast vi spelar ändå på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.