Cocos Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 kommer det komma ett till Zelda spel tll GC?? isåfall vad heter det onte när kommer det<?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 tetras trakers och four swords men jag vet inte när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 kommer det komma ett till Zelda spel tll GC?? isåfall vad heter det onte när kommer det<?? vah det finns väl zelda spel redan jag har 2st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ja men han menar om det kommer några nya som inte har kommit ut än! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 I Club Nintendo tidningen står det att dem iten vet när dem kommer.så dem kommer väl nån gång i slutet av 2004. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Hörde att Game Cube går i konkurs! Jag tror det iallafall men jag tror inte att dom håller sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 tetras trakers och four swords men jag vet inte när det kommer ut Four sword finns intw till GC <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Four swords kommer ut 25 mars. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Hörde att Game Cube går i konkurs! Jag tror det iallafall men jag tror inte att dom håller sig! fel tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Det finns redan Zelda spel till gc fasst det kan väl komma ut något nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Det finns redan Zelda spel till gc fasst det kan väl komma ut något nytt. Det var det jag fråga efter...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Det står i super play att four swords släpps 24 september! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg