Kevve Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Det är ett webbrollspel, de som spelat Ecrana vet vem Logic är (grundaren till Ecrana). Och han har gjort detta spelet. Ta en titt på det. De kommer ta ett par månader innan alphan är slut och dem kan släppa v2 av det. Så de är kanske 30% klart just nu. Dem kommer förstås server-resetta när v2 kommer upp. Jag heter Kevve där så har ni några frågor kontakta mig :D http://www.zenchi.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) Hur skapar man en gubbe? :S jag tyckter på Skapa karaktär. Väljer namn o kön. sedan händer inget :S ? [Edit] Löste det :D Redigerat 15 Juni 2007 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Coolt! Detta spel kommer nog att kunna bli väldigt bra när det är färdigutvecklat. Men varför är det bara vitt när jag trycker på "monstermatch"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Därför att just "monstermatch" inte är färdigutvecklat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 SJälv tycker jag spelet är väldigt kul. Jag heter Kevve där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Armor bilderna på länken är ju från WoW..-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Armor bilderna på länken är ju från WoW..-_- jag vet det är väl bra :D men dom sa att dom skulla fixa det sen :( men med mitt firefox addon kan jag ändra tillbaks till dom gamla bilderna :) (kolla PC forumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Bah, addon.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 nu kan jag inte logga in det blir bara vitt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 fattar inte hur man kör , jag kan bara få fram en karta där massa fyrkanter man klcikar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 kan inte logga in .. '-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.