Hoppa till innehåll

Moderatorer


ajar

Rekommendera inlägg

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst newnameguy

Jag tycker att man ska välja ut äldre medlemmar till moderatorer, och sen så ska dom vara mogna och inte bara att de ger varningar till sina ovänner, men inte till sina vänner.

 

Det är ingen vits med att välja dem som vi har på fuska längst. Det är seriösa, rättvisa och schyssta personer som alla vill se. Ingen vill utse den som varit här längst, man utser en som FÖRTJÄNAR det. Jag kan gärna ge ett exempel på en person som enligt mig förtjänar att bli moderator.

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=32838

 

Dock inte så aktiv så jättemycket(dvs inte som Boffaroffe som typ är den mest aktiva modden på sidan), men allt annat som behövs har han.

 

Och jag håller med till 100% om dina övriga åsikter.

 

OBS: Notera att denna person förtjänar det ENLIGT MIG, så börja inte bråka om grejer nu.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ligger nåt i det ja.

 

Men det är ju en fördel som har har varit på forumet längre och har lärt sig reglerna bättre. Men som sagt, ingen ska behöva sitta här i 1 år bara för att bli mod, utan det är vell dom som förtjänar det och den som fuska anser vara bra som mod.

Redigerat av Asgard
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Det ligger nåt i det ja.

 

Men det är ju en fördel som har har varit på forumet längre och har lärt sig reglerna bättre. Men som sagt, ingen ska behöva sitta här i 1 år bara för att bli mod, utan det är vell dom som förtjänar det och den som fuska anser vara bra som mod.

 

1 år är väldigt lite. Men ingen som har varit medlem här i en månad blir ändå mod, så det är inga problem med det. Det skulle se dumt ut om en person som suttigt här i 3 år som Zwailon och är en mycket bra förebild(oftast) för nybörjare inte skulle få chansen att bli moderator. Så kommer det en person som är här i två månader, som skriver 50 inlägg om dagen.

 

Vem borde bli mod? Jo, Zwailon... det är ingen vits att ha någon oenfaren person som moderator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Neej, inte Zwailon, han är ju inaktiv.

Det ska vara medlemmar som vart på sidan några år, för att de kan typ regler å sånt.

 

Kan du vara snäll och läsa innan du skriver något?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alltså om man har varit medlem i 1 år, det behöver inte betyda att man är kunnig, då menar jag även att ens rank, är beviset till att bli moderator, för vi har haft en moderator med hög rank, även en moderator med rank #2, medlemmar som varit här i år, och skaffat rank till kanske #8, då tycker JAG, att det är en spamm människa som skriver "Mm håller med", i sina inlägg.

Jag är aktiv, men jag spammar inte jag är ju nu bara #2, för jag tycker att jag skriver för det mesta vettiga svar.

 

Zwailon@ Jag håller precis inte ett öga på dig men, det var en tid då du inte ens var på forumet, men du har tydligen blivit med aktiv nu, än du var..Men vad vet jag ?

 

Det finns en här jag tycker borde få en chans, å det är Ripto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...