Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Hur får man Psyenergin Lift (lyfta saker) om det går och vart får man ? på goldensun the lost age
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 man får den när man har klarat Jupiter Light Hosue tror jag. Men nu har jag en fråga: I Trial Road så ska man tävla mot indianen.Här kommer frågan. Hur ska man göra för att lägga grejorna i kistorna?? Och vad är bra item och lägga i dem?
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2004 man får den när man har klarat Jupiter Light Hosue tror jag. Men nu har jag en fråga: I Trial Road så ska man tävla mot indianen.Här kommer frågan. Hur ska man göra för att lägga grejorna i kistorna?? Och vad är bra item och lägga i dem? ok men vart ska man när man har kommit in i lemuria och kommit till andra sidan alltså precis när man har kommit igenom gondowan cliffs med båtps.hjälp mig
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Om du precis har kommit igenom gondowan cliffs med båt kan ajg hjälpa dig.för ajg är PRECIS framför dig.Du ska till den stora ön längst upp till vänster.sen ska du igenom en grottan(Jätte lätt).Men du kan iten ta djinnen som e där.du måste ha lift.så ta vägen till vänster i grottan(du ska nadvända whirlwind.sen e det bara o gå.sen ska du gå in i staden.Du ser hotelet.det huset uvanför.det ska du till.sen ska du prata med en gubbe som kommer ut.sen ska du visa sharman´s rod.sen ska följa dem upp till en grej du ska andvända whirlwind på.gör det.sen ska man kör atrial rod.nu har inte jag kommit längre.
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2004 man får den när man har klarat Jupiter Light Hosue tror jag. Men nu har jag en fråga: I Trial Road så ska man tävla mot indianen.Här kommer frågan. Hur ska man göra för att lägga grejorna i kistorna?? Och vad är bra item och lägga i dem? vad kan man lägga in i kistan ?
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Man ska lägga grejor i kistorna så en dörr öppnas ju.Och precis där har jag också fastnat.VAD SKA MAN LÄGGA I KISTORNA???!
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Man ska lägga grejor i kistorna så en dörr öppnas ju.Och precis där har jag också fastnat.VAD SKA MAN LÄGGA I KISTORNA???! jag kom på det man ska lägga i såna saker som man användert.ex om du använder boots så ska du lägga i det
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) Hur gör man.man lägger ju ner dem grejorna.men vad ska man klicka på för att lägga ner dem?? man kan bara klicka på drop,give,equip och entill.vad ska man klicka på??++? Redigerat 29 Februari 2004 av Silver Star
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Kan amn få dem sen igen då? men ajg köper nya sen. ja du får tillbaka senare
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Hur gör man.man lägger ju ner dem grejorna.men vad ska man klicka på för att lägga ner dem?? man kan bara klicka på drop,give,equip och entill.vad ska man klicka på??++? om du har boots som är equip från början så ska du trycka på use så lägger du in sakerna
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 ok.tack.men kom på det innan du skrev.Nu e ajg i Jupiter Light House.Men där har jag inte fastant :D
Rekommendera inlägg