Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Innan jag mötte han gjorde jag med alla djinn så att man inte kan andvända dem som vanliga.utom så att det blir summons.sen andvände jag den bästa summons.Jag hade typ 20-25 st djinnis.men ajg fick andvända revieve med felix en gång.hoppas du förstår.

Skrivet

Innan jag mötte han gjorde jag med alla djinn så att man inte kan andvända dem som vanliga.utom så att det blir summons.sen andvände jag den bästa summons.Jag hade typ 20-25 st djinnis.men ajg fick andvända revieve med felix en gång.hoppas du förstår.

tror du 23 djinn räcker ?
Skrivet

Jaa,det räcker.Bara ett ips där det finns en djinn.det finns en djinn på den här vita ön övanför den ön du e på.där finns en vatten djinn.

Skrivet

Jaa,det räcker.Bara ett ips där det finns en djinn.det finns en djinn på den här vita ön övanför den ön du e på.där finns en vatten djinn.

tack !!

Men jag var så nära jag dödade ledaren sen förlorade jag men jag ska klara det idag tror jag

Skrivet

B.Har du fått bort stenen i början av MAGMA ROCK!?!??

för det har iten jag.och ignen har lift som den gamla ska ha.denm ahr bara Carry.

Skrivet

B.Har du fått bort stenen i början av MAGMA ROCK!?!??

för det har iten jag.och ignen har lift som den gamla ska ha.denm ahr bara Carry.

Men se på deras item dom kanske har nån sak som du kan göra equip på :)

Jag har kommit förbi stenen ja :rolleyes:

• Skapa ny...