Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 ok.tack.men kom på det innan du skrev.Nu e ajg i Jupiter Light House.Men där har jag inte fastant :D Hur besegrade du dom ?vilken LV var du på när du besegrade dom 3 indianerna och hur många djinn hade du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Innan jag mötte han gjorde jag med alla djinn så att man inte kan andvända dem som vanliga.utom så att det blir summons.sen andvände jag den bästa summons.Jag hade typ 20-25 st djinnis.men ajg fick andvända revieve med felix en gång.hoppas du förstår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Innan jag mötte han gjorde jag med alla djinn så att man inte kan andvända dem som vanliga.utom så att det blir summons.sen andvände jag den bästa summons.Jag hade typ 20-25 st djinnis.men ajg fick andvända revieve med felix en gång.hoppas du förstår. tror du 23 djinn räcker ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jaa,det räcker.Bara ett ips där det finns en djinn.det finns en djinn på den här vita ön övanför den ön du e på.där finns en vatten djinn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jaa,det räcker.Bara ett ips där det finns en djinn.det finns en djinn på den här vita ön övanför den ön du e på.där finns en vatten djinn. tack !!Men jag var så nära jag dödade ledaren sen förlorade jag men jag ska klara det idag tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Vart ska man efter att ha klarat Jupiter Ligthhouse ? Ska man till Magma Rock eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 japp! men nu har jag en fråga var finner man gagomba catacombs?? det finns en earth djinn där nämligen.. plz help!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 B.Har du fått bort stenen i början av MAGMA ROCK!?!?? för det har iten jag.och ignen har lift som den gamla ska ha.denm ahr bara Carry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 B.Har du fått bort stenen i början av MAGMA ROCK!?!?? för det har iten jag.och ignen har lift som den gamla ska ha.denm ahr bara Carry. Men se på deras item dom kanske har nån sak som du kan göra equip på :) Jag har kommit förbi stenen ja :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Nu kom jag också förbi den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Nu kom jag också förbi den. Bra 1!Men jag sitter fast men jag kommer säkert förbi snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg