Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Sitter du fast på bergen eller i grottan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Sitter du fast på bergen eller i grottan?? nu sitter jag fast efter att ha tagit Blaze hur kommer jag förbi eldarna och stenarna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 prova att göra burst ifall stenarna e spruckna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 prova att göra burst ifall stenarna e spruckna går inte har testat alla psyenergi förutom Ply Ply well wish wish well cure cure well potent cure riveve aura cool aura Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 b,kan du hjläpa mig.Hur får man upp dörren till Blaze?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 b,kan du hjläpa mig.Hur får man upp dörren till Blaze?!?!?! jag gick bara rakt fram mot den så gick den uppps.om du kommer längre än mig kan du hjälpa mig va ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 visst. kom du förbi dörren ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 mm.jag har klarat det nu.Man ska ta blaze på den första stenen som brinner längst ner till vänster.sen ska du hoppa ditt och göra eld på en annan.så får du magam boll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 mm.jag har klarat det nu.Man ska ta blaze på den första stenen som brinner längst ner till vänster.sen ska du hoppa ditt och göra eld på en annan.så får du magam boll. men hur kommer jag till den första brinnande stenen då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Den längst ner till vänster.du ska bara hoppa ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 nej jag kan inte hoppa över det är eld och stenar i vägen men hur kommer jag dit ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg