Loox Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Hur hittar man King Dodongo. Vart är han!!! Jag vet redan hur man dödar honom men bara en sak vart är han!!! :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: Redigerat 18 Juni 2007 av sickinsea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 bomba ögonen king dodongo så tror jag att när han andas in för att spruta eld så släng en bomb i hans mun och sen slå honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 När man kommer in i det stora rummet så är det ett stort huvud til vänster sida. Där är han men orkar inte förklara hur man kommer dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 (redigerat) jag hade två kompisar med mig när jag klarade av det första vattentemplet. De läste ur guiden och jag gjorde som de sade. Jag vill minnas att jag föst kastade min bumerang på honom, sedan när han var skadad så kastade jag bomber på honom. Redigerat 19 Juni 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 king dodongo är i första eld templet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 jag hade två kompisar med mig när jag klarade av det första vattentemplet. De läste ur guiden och jag gjorde som de sade. Jag vill minnas att jag föst kastade min bumerang på honom, sedan när han var skadad så kastade jag bomber på honom.man har inte fått boomerangen än. man får den i jabu-jabus-belly ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg