Mintplanta Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Ska göra en warrior men vet inte hur jag ska specca lr vilken race jag ska ta :( Plz help me! Redigerat 17 Juni 2007 av linkan360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 ehm warrior är en class.. du menar race Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Precis fel av mig, har ändrat nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Human fury.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Undead fury Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Nightelf arms med att bra 2 hands svärd äger alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 (redigerat) Orc lätt, racial 15% mer stun resistance + berseking Fury = Lättast att lva med i början Arms = Roligare på högre lvl då man har Mortal strike och Second wind enligt mig har inte testat fury på hög lvl :P om du ska va aliance skulle jag säga gnome, mest för att de e så små och coola :P Redigerat 18 Juni 2007 av Krille 34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Ras spelar nästan ingen roll, ta det du tycker ser bäst ut! DW (dualwield) fury är antagligen bäst för att levla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Specc vis: När du lvlar ska du vara fury, det går snabbast, du får bloodthirst som healar dig när du slår och du kan göra snabb stadig damage och inte få så mycket downtime när du grindar/questar. I högre lvls så ska du specca mortal strike om du vill satsa på pvp, fury om du vill dpsa i instancer och raider, protection om du vill tanka. Race: Om du ska spela på horde så har du några olika val. Orc: De passar i lite allt möjligt, men de är bäst som dps warriors. Tauren: De passar bäst som protection i slutet men de funkar också bra som dps men jag skulle hellre välja nån annan race om jag skulle fundera på det. Undead: De passar som allt tycker jag, deras racial abilities hjälper i både pvp och pve. Som Alliance: Night Elf: de är bäst som tank pga av deras racial abilities Dwarf: De passar bäst som damage dealers pga av att de får några extra poäng i strength, men deras stoneform ability kan göra dom bra till tanks, men jag skulle inte ta denna racen som en tank. Gnome: De är inte så jätte bra som warriors, men deras escape artist är sjukt bra i pvp. Human: Passar som allt precis som orcs. Draenei: De får en extra % i hit som är sjukt bra i tanking eftersom det finns så lite hit gear i den typen. Men eftersom fury warriors som dual wieldar misasar rätt ofta så är de bra som fury warriors också. Hoppas detta gav dig lite insikt på warriors. och kom ihåg att tanking är kul ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Orc fury/arms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Tauren warrior , du kommer inte ångra dig när du är i level 70 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar_hero Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Undead warrior, specca i fury för levling eller arms för PvP.. men om du föredrar alliance, så kör på med en gnome warrior. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg