BLITZFREEDOME Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Hej, Var kan man köpa cs 1.6. hittar inte det på cdon eller ginza eller spelbutiken eller siba eller elgiganten eller onoff!!! VAR??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Hmm du är nybörjare? gå in på www.steam.com du hitar cs conditon zero,source, 1.6.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 jag köpte mitt på ica maxi,fråga på siba lr nåt om dom kan beställa lr köp det på steam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Haha Fy f*n vad roligt det där såg ut :D :D Han har letat på typ alla stora hem-elektronik kedjor utan resultat... Så har en annan hittat det på ica xD haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Asgard Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Om du söker på nåt som heter Anthology på nån spel sida, så ska du hitta CS/CZ i ett paket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 det var de jag köpte på ica maxi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 har 2 acc, ena blev bannad, den första köpte jag i EB Games, o den andra i Game. I Farsta Centrum, finns nog på andra ställen också ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Jag köpte mitt på toys 'r' us för ett långt bra tag sen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg